Gå til innhold

AoC: "beste" pvp char?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey,

Hva er det best og velge? sitter og ser litt rund

Asassin ser jo syk ut :)

Vilken class er mest "overpowerd" vil jo aldri velge en sån en de kommer garantert til og blie nerfa.

Tips og triks er veldig veldig velkommen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diskusjoner om hva som er best class er jo totalt meningsløst, for dette med at noen kan være overpowered er jo noe som de arbeider hardt med for å unngå, og dersom det blir oppdaget fordeler hos en class så blir dette nerfet, og de som måtte ha ulemper blir boostet. Så i bunn og grunn er det å velge en class som man er fornøyd med selv, som man liker å spille og så spille denne veldig mye for å lære seg å utnytte alt den har å tilby fullt ut.

Skrevet (endret)
Hey,

Hva er det best og velge? sitter og ser litt rund

Asassin ser jo syk ut :)

Vilken class er mest "overpowerd" vil jo aldri velge en sån en de kommer garantert til og blie nerfa.

Tips og triks er veldig veldig velkommen!

Egentlig tror jeg selv bear shaman, dark templar eller conq er bra PvP chars

Bear shaman kan bruke god armour og endel våpen? + heals og magic

klarer du å bruke dette riktig tror jeg det blir en god pvp char.

Dark templar tror jeg fordi de er under "tank" som betyr mye liv(?),heavy armour og skjold + heal og black magic

Conq er også "tank" mye liv, heavy armour, kan bruke alt av våpen.

Btw. vi har vel 3-4 tråder der vi har diskutert classes og om de blir gode i div ting så anbefaler deg å søke før du poster;D

Endret av haffi
Skrevet

Ranger var i hvert fall altfor kraftige en tid tilbake. Jeg vet ikke hvorvidt de forandringene som ble satt i verk strupet det, men jeg vil anta det.

Skrevet

Tenker du på 1vs1 så er tempest of set ganske god, om de liker slike karakterer å spille.

Sånn ellers så er Assassin det beste jeg har sett i PvP så langt, med tanke på BETA PvP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...