Gå til innhold

AoC: What goes up goes down....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Spillet er spesial lagd for dette, tro mine ord min venn.

I'm not your buddy, guy!

Beste reply noensinne!

Til trådstarter: Prøv å få litt mer info neste gang du legger ut noe så dumt som dette...:!:

/Signed. Å ta opp kampen mot MMORPG sjangeren er nok modig gjort i et Forum for et MMORPG spill. Men noe resultater vil du nok ikke se. Det skal nok en del misjonering til for å omvende oss "hedningene".

Endret av kvitrafn
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
OMG!!11one! prøver funcom å tjene penger!??

Seriøst? :dribble:

Nei, jeg trodde de gjorde det for blood coins!

Endret av DNA
Skrevet

Må si at LoTRO var et spill noen venner av meg ville at jeg skulle begynne med, som jeg fikk sånn 10 dager free trial. Og jeg har testa betan til AoC og vil si at AoC er så mye mer nyskapende enn det og mer morsomt og spille

Skrevet

Må være helt ærlig å si at jeg har hatt veldig lyst å lage en ny tråd her på forumet med "Kjøp Age of Conan!!", men jeg klarte å holde tilbake. Kunne sett for meg noen småe reaksjoner på det, selv om det hadde vært litt morro. Bare for å vise hvor meningsløs denne tråden er.

Men uansett: KJØP Age of Conan!

Skrevet

Suge penger ut av gamere?

Pengene går jo til: lønn til utviklere, vidreutvikling/vedlikehod av AoC/AoC servere. Og utvikling av nye spill, så vi sørger jo bare for att vi får mer morro i fremtiden.

Skrevet
Vil ikke si at jeg er en ekspert, men beta er vel bare testing av buggs osv, ikke gameplay generelt?. Desuten kan du vel ikke bli høyere en lvl 20 på betaen?

open beta er til lvl 13, med mindre dette har blitt endre siste 2 dagene,

mens closed beta som er den betaen som tildeles fra funcom selv, er til lvl 80, mao fritt frem.

har også hørt i ingame chat at det er forskjell på klientene til disse to betatypene?

de som har open betaklienten er mye mer laggy, buggy osv. Vet ikke om dette stemmer, leste det bare i global..

Skrevet
Vil ikke si at jeg er en ekspert, men beta er vel bare testing av buggs osv, ikke gameplay generelt?. Desuten kan du vel ikke bli høyere en lvl 20 på betaen?

open beta er til lvl 13, med mindre dette har blitt endre siste 2 dagene,

mens closed beta som er den betaen som tildeles fra funcom selv, er til lvl 80, mao fritt frem.

har også hørt i ingame chat at det er forskjell på klientene til disse to betatypene?

de som har open betaklienten er mye mer laggy, buggy osv. Vet ikke om dette stemmer, leste det bare i global..

Det stemmer, closed beta er til lvl 80. Men den inneholder frysing, laggs u name it. Som jeg sa tidligere, jeg snakker om spillet i seg selv.

Skrevet

opplevde kun frysing de første 1-2 timene. nå går det glatt og er ingenting å klage på på den fronten.

eneste som kan være uheldig er en krasj, men det skjer maks 1 gang i løpet av en dag..

Skrevet

Noen folk er uheldig og har HW/drivere som ikke helt liker spillet. Dette resulterer i lagg, BSODs, "freezes" osv osv.

Andre folk har vært heldig på den fronten og spiller beta som om det ville vært en "release" versjon av det uten noen av disse problemene.

Så en beta erfaring kan være 100% annerledes om man har vært heldig/uheldig på denne fronten.

Tingen er at det OP klager på her ikke er "gamebreakers". Det å si at spillet er mer uavhengighetsskapendes en WoW sier vell litt? Er det en dårlig ting?

Skrevet (endret)
Det stemmer, closed beta er til lvl 80. Men den inneholder frysing, laggs u name it. Som jeg sa tidligere, jeg snakker om spillet i seg selv.

hm.. har du aldri opplevd lagge eller frysing i wow, lotro, eve, whatever? for det har vel 99% av alle som spiller mmo opplevd i ferdigutviklede spill...

med en så useriøs førstepost uten et eneste argument for synet ditt er det vansklig å ta deg seriøst, sorry..

Endret av Christeven
Skrevet
Tingen er at det OP klager på her ikke er "gamebreakers". Det å si at spillet er mer uavhengighetsskapendes en WoW sier vell litt? Er det en dårlig ting?

Absolutt ikke negativt. Viser bare at spillet tilbyr noe mer og bedre enn WoW :)

Skrevet
Har selv spilt Age Of Conan beta og syns spillet bare var tullete, spiller selv LOTRO og må si at Turbine har større potensiale enn Funcom.

Turbine satser på Ingame Content hver 3 måned med gratis oppdateringer som inkluderer nye områder og nytt innhold i spillet, kan ikke se at Funcom kommer til å klare det.

Dessuten har jeg stor tro på at Funcom driter seg langt ut på release av Conan, de presterte det jo sist da de prøvde å lansere Anarchy Online

Og alt det der med at combatsystem, grafikk og gameplay er never seen before er sprøyt fra Funcom!

Combatsystem er tragisk, PVP delen er enda mer tragisk, grafikken er heller ikke nyskapende, og gameplayet er HELT likt alle andre mmorpgs!

Nei, det er ikke mer enn et standar hack'n slash spill.

Først og fremst til trådstarter....vet ikke fra hvilke hule du har krabbet ut av...men gjør oss en tjeneste?...............krab tilbake og bli der.

Og nå til deg godeste Olanru...AoC bare var tullete? På hvilke måte da? Den tror jeg du må utdype litt for resten av oss her inne for den får jeg ikke helt til å henge på greip.

Og hvorfor skulle ikke Funcom klare å komme med nye oppdateringer som LOTR? Hvor får du slike idiotiske ideer og påstander fra???

Om Funcom driter seg ut på release håper jeg virkelig ikke, da Norge ikke akkurat har mange store spillselskaper så ønsker jeg at Funcom virkelig får dette til å gå bra!

Du skriver "Combatsystem er tragisk, PVP delen er enda mer tragisk, grafikken er heller ikke nyskapende, og gameplayet er HELT likt alle andre mmorpgs!

Nei, det er ikke mer enn et standar hack'n slash spill" , har dere hørt noe mere pisspreik en det der på en stund folkens? Vet a faen hva du går på Olanru men om du faktisk mener det der så er du faktisk like blåst i hode som du får deg selv til å se ut som.

Om du eller andre skal skrive slikt piss her på forumet så forvent å bli brent levende altså, resten av oss her er seriøse gamere og finner oss ikke slik pisspreik ! !

Skrevet (endret)

Det viktigste når man kommer med ekstremt krass kritikk her hvor vi fanboiz holder til, er at man må begrunne det godt. ikke bare si, omg, det suger azz, var bare dritt, lagget DRIT mye, grafikken til Street Fighter.1 er bedre omg. Da får du en Lynsjemobb etter deg dessverre ;)

Endret av Christeven
Skrevet
Du skriver "Combatsystem er tragisk, PVP delen er enda mer tragisk, grafikken er heller ikke nyskapende, og gameplayet er HELT likt alle andre mmorpgs!

Nei, det er ikke mer enn et standar hack'n slash spill" , har dere hørt noe mere pisspreik en det der på en stund folkens? Vet a faen hva du går på Olanru men om du faktisk mener det der så er du faktisk like blåst i hode som du får deg selv til å se ut som.

Om du eller andre skal skrive slikt piss her på forumet så forvent å bli brent levende altså, resten av oss her er seriøse gamere og finner oss ikke slik pisspreik ! !

Jeg er helt enig med Olanru, nesten alt jeg har sett av AoC har vært direkte dårlig eller helt elendig. I beste fall har enkelte ting vært middels men aldri bedre enn det.

Spillet trenger minst et år til i utvikling men det har ikke Funcom midler eller penger til så de må lansere det nå.

Funcom vil komme til å love sine betalende kunder at alt skal ordnes, alt skal bli fikset, alt skal bli så mye bedre bare du venter og holder ut. Omtrent som når Sony sier tull som at bare en brøkdel av kraften i Playstation blir utnyttet og snart blir det verdens raskeste maskin osv.

Jeg kjøper gjerne spillet og betaler når det er blitt bra (hvis det skjer), men ikke før.

Hvis Funcom ikke lykkes kan de si at det var spillerne som sviktet, med for lite betalende spillere ble det for vanskelig å gi ut oppdateringer og patcher.

Christeven, Problemet for mange er at AoC ikke ser imponerende ut overhodet, i flere filmer jeg har sett har jeg lurt på om det var AoC eller en mod til Half-Life 2 jeg så på.

Men glem alt det - gameplayet er det som teller.. Er spillet gøy fortsetter du etter at trial-perioden går ut. Og her kommer det største problemet til AoC, det ligner såpass mye på WoW at jeg som er lei av WoW ikke helt ser hvordan AoC skal være noe gøyere.

For en person som ikke har spilt MMO (i alle fall ikke WoW) tidligere kan AoC sikkert være bra og moro, men det tilfører ikke sjangeren noe særlig nytt for mer erfarne spillere.

Skrevet (endret)

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si at det "det ligner så mye på wow". Det er vel liten tvil om at combatsystemet til AoC er mye mer engasjerende for spilleren enn combatsystemet til WoW? Du kan ikke bare sitte å trykke på holy shock + flash of light som healer f.eks, og du må faktisk bevege deg rundt for å få healene dine dit de skal. (Vel, endel av dem anyway. Noen er jo on-target også). Du skriver også at "jeg som er lei av wow fort vil synes at det blir kjedelig". I vennegjengen min har det strengtatt vært den rake motsetningen til reaksjonen din, hos meg selv inkludert. Jeg var skeptisk til combatsystemet selv, helt til jeg kom inn i det. Men nå synes jeg det er flott, som påpekt tidligere. Og det er den samme reaksjonen jeg har fått fra både venner som er i betaen, og tidligere WoW guildies som driver og loker rundt.

Jeg skjønner heller ikke hvordan du som tidligere wow spiller kan si at AoC ikke ser bra ut. Det får meg til å mistenke at du aldri kom deg ut av Tortage.

At spillet sammenlignes med WoW kan jeg forstå, iogmed at WoW var spillet som "banet" vei på sett og hvis, selv om omtrent alt i WoW er hentet fra andre spill.

At du ikke liker spillet kan jeg dessverre ikke gjøre noe med, men du forklarer i det minste litt hvorfor du synes at det ikke er bra. Men på de punktene du nevner tror jeg aldri vi blir enige :o) Så, blir vel bare til å slå seg til ro med at folk er ulike.

Endret av TheScorp
Skrevet (endret)

Kan vi ikke vente til release med slike uttalelser? Beta er stregt tatt ikke en demo.

edit: denne var ment til de som sier at AoC ikke tilbyr noe nytt.

Endret av Bjohansen
Skrevet
For en person som ikke har spilt MMO (i alle fall ikke WoW) tidligere kan AoC sikkert være bra og moro, men det tilfører ikke sjangeren noe særlig nytt for mer erfarne spillere.

Etter å ha spilt både AO, EVE og WoW i flere år, og grundig testa betaen av AoC ser eg virkelig fram til å få starte å spille det når det endelig kommer ut. Så det at du sier at en erfaren spiller ikke vill synest at AoC er morro får meg til å tro at du allri har testet AoC.

Problemet for mange er at AoC ikke ser imponerende ut overhodet, i flere filmer jeg har sett har jeg lurt på om det var AoC eller en mod til Half-Life 2 jeg så på.

193678.jpeg

Her har du et screenshot eg tok under open beta, og dette er bare DX9.

Synest du dette ser ut som half-life 2. Så aner eg virkelig ikke vilken instutisjon du har rømt fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...