HolyKrist Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Han snakker mye om gammle landet. Men har hørt at polen on romania og sikkert flere land har blitt nevnt. Og i det førstebrevet fra moren er det en settning på hans språk. Noen som har fårr med seg hvor han er fra?
Endrogaz Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Han er fra serbia. Når du kommer med båten sier Niko etellrannet på serbisk og spør han Roman om han har glemt språket dere, også sier han at serbisken hans er ikke så veldig bra.
gorber Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Han nevnte Serbia ganske tidlig, og det sammenfaller jo med at han har vært i krig.
-Tommy Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Greit, leste litt rundt på nettet nå og alle sidene sier at han er fra Serbia.
J@cob Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Det er nok Serbia. Jeg vet ikke hvor mye dere følger med, men han sier gjentatte ganger at han har vært i krig. Polen har ikke gjort noe slikt siden andre verdenskrig, og spillet skal jo være satt til 2007 så..
gorber Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 I tillegg har han jo i de senere år drevet menneskesmugling i middelhavet, og polen er såvidt meg bekjent et stykke unna.
enator Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 og første mission med brucie så sier brucie:" he's not polish" til en av sine mekanikere som anklager niko for og være polsk..
Ruste Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Han er ikke fra Serbia, han er fra Bosnia. Han snakket om Falklands krigen, og den var i Bosnia tror jeg. Også hilste han jo på broren sin når han kom i land fra havna da sa han et eller annet på bosnisk. Rett meg vis jeg tar feil.
-Tommy Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Er ikke Bosnia heller. Sakser fra en annen side. Hes from either Croatia or maybe Serbia...possibly even Poland.... Im from Bosnia and in the live feed he says something in croatian which is similar to bosnian and I understood it..so he has to be from one of the Ex-Yugoslavian nations.
stonhans Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Fra Wikipedia: Niko Bellic is a Serbian immigrant who is thirty years of age and a veteran of the Bosnian War. Endret 5. mai 2008 av stonhans
Pellick Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Han snakket om Falklandskrigen, og den var i Bosnia tror jeg.Rett meg hvis jeg tar feil. OK! Falklandskrigen var mellom Storbritannia og Argentina i 1982, og fant sted på Falklandsøyene utenfor kysten av Argentina. Sikker på at han ikke snakket om Balkan-krigen? Jeg har ikke spilet så jeg veit ikke Endret 5. mai 2008 av Pellick
Nonsens Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 La oss si 'tidligere Jugoslavia' så har vi dekket opp det meste i et område som har ganske like språk
NuckChorris Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Ligner veldig på denne karen, for de som har sett Behind Enemy Lines, som vel er basert på noe som skjedde under krigen i Bosnia and Herzegovina på 90-tallet. Så jeg tipper det stemmer at han er fra Serbia. Uten at jeg skal påstå at han er basert på denne karen i filmen, eller at de to har noe med hverandre å gjøre
L4r5 Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Han er ikke fra Serbia, han er fra Bosnia. Han snakket om Falklands krigen, og den var i Bosnia tror jeg. Også hilste han jo på broren sin når han kom i land fra havna da sa han et eller annet på bosnisk. Rett meg vis jeg tar feil. Hva faen? Fikk vi stryk på historieprøva eller? Falklandskrigen var mellom Argentina og Stor-Britania. Det burde alle vite.
BaronSlask Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Han er ikke fra Serbia, han er fra Bosnia. Han snakket om Falklands krigen, og den var i Bosnia tror jeg. Også hilste han jo på broren sin når han kom i land fra havna da sa han et eller annet på bosnisk. Rett meg vis jeg tar feil. Hva faen? Fikk vi stryk på historieprøva eller? Falklandskrigen var mellom Argentina og Stor-Britania. Det burde alle vite. Er enig i dette, burde være allmennkunnskap. Forøvrig skrives det Storbritannia. Forresten, hvor ble det sagt noe om Falklandskrigen i GTA4? Endret 6. mai 2008 av BaronSlask
Vrengtpolvott Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 Han er nok Serbisk og kjempet i en Bosnisk krig denne karen ja
cHilfiger Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 da har vi slått fast at han er serber...trodde han egentlig var russisk jeg da men...
Whigga Skrevet 6. mai 2008 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Han er serbisk, han snakker serbisk(kan det sjøl så forstår det ). Endret 7. mai 2008 av Whigga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå