Gå til innhold

[GTA]Hvor er Niko egentli fra.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han snakker mye om gammle landet. Men har hørt at polen on romania og sikkert flere land har blitt nevnt.

Og i det førstebrevet fra moren er det en settning på hans språk.

Noen som har fårr med seg hvor han er fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er fra serbia.

Når du kommer med båten sier Niko etellrannet på serbisk og spør han Roman om han har glemt språket dere, også sier han at serbisken hans er ikke så veldig bra.

Skrevet

Det er nok Serbia. Jeg vet ikke hvor mye dere følger med, men han sier gjentatte ganger at han har vært i krig. Polen har ikke gjort noe slikt siden andre verdenskrig, og spillet skal jo være satt til 2007 så.. :p

Skrevet

og første mission med brucie så sier brucie:" he's not polish" til en av sine mekanikere som anklager niko for og være polsk..

Skrevet

Han er ikke fra Serbia, han er fra Bosnia.

Han snakket om Falklands krigen, og den var i Bosnia tror jeg. Også hilste han jo på broren sin når han kom i land fra havna da sa han et eller annet på bosnisk.

Rett meg vis jeg tar feil.

Skrevet

Er ikke Bosnia heller. Sakser fra en annen side.

Hes from either Croatia or maybe Serbia...possibly even Poland.... Im from Bosnia and in the live feed he says something in croatian which is similar to bosnian and I understood it..so he has to be from one of the Ex-Yugoslavian nations.

Skrevet (endret)

Fra Wikipedia:

Niko Bellic is a Serbian immigrant who is thirty years of age and a veteran of the Bosnian War.
Endret av stonhans
Skrevet (endret)
Han snakket om Falklandskrigen, og den var i Bosnia tror jeg.

Rett meg hvis jeg tar feil.

OK! Falklandskrigen var mellom Storbritannia og Argentina i 1982, og fant sted på Falklandsøyene utenfor kysten av Argentina. :) Sikker på at han ikke snakket om Balkan-krigen? Jeg har ikke spilet så jeg veit ikke :(

Endret av Pellick
Skrevet

GTA4_Behind_Enemy_lines_trailer_01.jpg

Ligner veldig på denne karen, for de som har sett Behind Enemy Lines, som vel er basert på noe som skjedde under krigen i Bosnia and Herzegovina på 90-tallet. Så jeg tipper det stemmer at han er fra Serbia.

Uten at jeg skal påstå at han er basert på denne karen i filmen, eller at de to har noe med hverandre å gjøre ;)

Skrevet

Han snakket om Falklands krigen, og den var i Bosnia tror jeg. Også hilste han jo på broren sin når han kom i land fra havna da sa han et eller annet på bosnisk.

Hva faen? Fikk vi stryk på historieprøva eller?

Falklandskrigen var mellom Argentina og Stor-Britania. Det burde alle vite.

Skrevet (endret)

Hva faen? Fikk vi stryk på historieprøva eller?

Falklandskrigen var mellom Argentina og Stor-Britania. Det burde alle vite.

Er enig i dette, burde være allmennkunnskap. Forøvrig skrives det Storbritannia. Forresten, hvor ble det sagt noe om Falklandskrigen i GTA4?

Endret av BaronSlask

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...