Mazeking Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Satt på internett kafeen Tw@ "Twat (fitte) oversatt til norsk :-)" På Tw@ fant jeg et par interessante annonser på biler. Tenkte jeg skulle ringe opp noen men finner kun telefonlista på telefonen. Er det ikke mulig å taste inn egne nummere og ikke bruke kontaktlista på telefonen?
_KroSjefen_ Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 trykk opp 2 ganger, først trykker du før og få opp mobilen..så ein gang til..
Eremal Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Jeg kom ikke gjennom på de jeg prøvde, men det ene skal du bruke i et mission.. Litt synd egentlig, for det der hadde vært en grei måte å knæbbe sjeldne biler på. Endret 4. mai 2008 av Eremal
Mazeking Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Ay Caramba! Takker. Skal teste ut dette. Står vel kanskje noen reklamer med telefonnummere rundt omkring i byen som kan være greit å sjekke ut og ringe opp? Artig spell!
ostehøvel Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 De telefonnummerene på bilannonsen har jeg prøvd å ringe uten hell. Men jeg tror det skyldes at jeg ikke har låst opp siste øya. For det er jo der denne bilbutikken ligger. Noen som har låst opp siste øya som kan prøve å ringe nummerene for å se om dette stemmer? Hadde jo vært utrolig kult om man kunne ringe også får man opp destinasjonen på kartet
Bebeluv Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har runna det, og får ikke til å ringe til bilselgerne.
DHM Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 For de som lurer, kan man ringe 911 og få enten politi, sykebil eller brannbil til å komme der du er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå