Splitter Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Ser ut som at det kommer enda en ekspansjonspakke til NWN2. NWN er et av favorittspillene mine, så dette var kjempenyheter! LINK According to an Atari audit, the second Neverwinter Nights 2 expansion is in development and will be released during the next fiscal year of 2008-2009. There's no news on whether it will be made by Obsidian or by someone else yet.
Anech Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Håper det kommer en ny exp jah (L) Noen som vet når Mysteries of Westgate blir gitt ut forrresten? Trodde det skulle bli gitt ut rett etter jul, men jeg har ikke hørt noe... Noen som vet? Håper bare at det ikke er MoW som blir sett på som ny exp Jo flere nye eventyr i forgotten realms universet jo bedre
Licht Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det kom jo to til NWN1, og en pakke med to-tre av de beste spillerlagde modulene, så at de kommer med mer enn en expansion til NWN2 er i grunn ingen overraskelse. Gode nyheter er det dog likevel. Edited fordi jeg ikke kan stave. Endret 4. mai 2008 av Zealuu
Splitter Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 Det kom jo to til NWN1, og en pakke med to-tre av de beste spillerlagde modulene, så at de kommer med mer enn en expansion til NWN2 er i grunn ingen overraskelse. Gode nyheter er det dog likevel. Edited fordi jeg ikke kan stave. Tja, overraskelse er det kanskje ikke, men skjønner ikke riktig hvordan historien skal fortsette videre etter slutten i Mask of the Betrayer. Dessuten synes jeg det virker ganske kjedelig hvis vi skal starte på level 30. Men hvem vet. Kanskje Obsidian lar oss begynne med en helt ny historie.
dravisher Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Kan vel fort bli ny historie ja, ser ikke helt hvordan man kan fortsette videre etter Mask of the Betrayer. Første utvidelsespakken til NWN1 var jo også en ny historie. Jeg gleder meg i allfall, jeg syns både NWN2 og utvidelsespakken var kjempegode. Akkurat nå spiller jeg Baldur's Gate serien på nytt, og jeg har absolutt lyst på mer D&D på PC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå