Gå til innhold

Nye tv modeller i butikkene - Mai?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, neida. Gjør vel muligens ikke det :p Noen erfaringer med lyden i den? Er den brukbar uten stereoanlegg?

 

Kan vel ikke lese hjemmekino testen på nett? Fant den ikke på sidene dems.

 

Burde man vente enda noen måneder til eller vil denne TV`en hamle opp med de fleste nye modellene som kommer før sommeren? Virker jo som en veldig god TV :)

Lenke til kommentar

Det der gjelder USA, ikke nødvendigvis norge.

 

Artikkelen fokuserer jo på at dette er sonys siste jokerkort ang usa's marked :). At om priskuttene ikke fører fram, så vil de muligens måtte trekke seg ut av markedet.

 

Uansett, priskutt som andre ikke følger opp er ikke nødvendigvis det lureste - plutselig kan de bli sett på som et billig-merke :).

Lenke til kommentar
Ingen som har noe om lyden til LG6000? Bedre eller dårligere enn konkurentene?

anbefaler deg heller å skaffe deg et anlegg.

lyden er uansett ikke veldig bra.

 

http://www.prylportalen.se/ArticlePages/20..._MKF868.dbp.asp

står litt om lyden her.

 

6 serien til samsung har visst litt småblaff lyd, fikk bare 6/10.

men jeg skal uansett koble til anlegget mitt

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Til dere med Samsung feber..

 

I likhet med fjorårets F serie, så strømmer meldingene inn om at den nye A6 serien til Samsung har problemer med seg. At områder i bakgrunnen til tider faller ut av fokus, humbars, clouding (dette er vel typisk) og at skjermbildet til tider blafrer. Andre irriterende ting har vært problemer med at tv'en har restartet i tide og utide under normalt bruk.

 

Det ryktes at et italiensk nettsted, som skulle teste tv'en, fikk tilsendt en firmware upgrade fra Samsung som fikset fokus problemene etter at de hadde bemerket denne feilen. Det finnes derimot ingen offisiel firmware update foreløpig.

 

Kilde

 

Personlig hadde jeg høye forhåpninger til denne nye serien, men selv om Samsung får til et utrolig bra bilde så er ikke ting helt feilfritt altså. Men man skal sitte lenge på gjerdet om man venter på den perfekte tven!

Endret av Novis
Lenke til kommentar
Men man skal sitte lenge på gjerdet om man venter på den perfekte tven!

 

Er det ikke bare å kjøpe pioneer det da? :fun:

Absolutt ingenting er perfekt, i noen forms.

Det har sine grunner at vi alle er for sære, er det ikke det ene, så er det det andre. ^^

 

Men, såvidt jeg vet er vel Pioneer noe innen sin egen klasse. Uten at jeg skal si noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg tror mye av problemene skyldes lcd teknologi. Pioneer sine plasma skjermer er flotte de, men akkurat nå er det samsung som biter fra seg på lcd fronten. Så får vi se når Sony slipper de nye seriene sine :)

Endret av Novis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...