Arne Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Hei! Jeg er ca. 10% ut i spillet, og lurer på hvordan man kommer seg til nye bydeler? Jeg ser at de andre bydelene er avstengte. Går det ikke an å komme der? Er byen så liten? Går det an å kjøpe seg et helikopter som man kan reise opp i når det masser meg? Endret 3. mai 2008 av Arne
Zeph Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Du får tilgang til meir og meir etterkvart som du kjem vidare i historien (oppdrag).
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ikke bruk koder, det er for pyser! Men ja, gjør flere oppdrag. Bydelen i midten (bydel nr.2) er den beste synes jeg. Der har du ''times square'' og hele pakka. EKstremt pent å se på!
JesharushanN Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Ta helikopter-koden, så flyr du bare over. Når du flyr over får du 4 eller 5 stjerner med politi etter deg. Så det er ikke lurt
Arne Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Takk skal dere ha! Men går det ikke an å fly i helikopter uten å få purken på nakken?
BaronSlask Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Takk skal dere ha! Men går det ikke an å fly i helikopter uten å få purken på nakken? Jo, men du får uansett 6 stjerner hvis du prøver å dra over til de andre øyene før du "skal". Gjør oppdrag, så kommer du over kjapt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå