Dyrehagen Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Harddisken det dreier seg om er en slik en. Lurte på om det ville være lurt å bruke 200 kr på støydempere i tillegg? Vil det ha noen effekt?
Malvado Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Helt avhengig av modellen faktisk. Men en støydempingsløsning er faktisk ganske kjekt i mange tilfeller der hd er den største støykilden. Problemet med de løsningene som selges er at de er beregnet på at du bruker dem i en 5 1/4 brønn, noe som kan være kronglete. Usikker på om den hitachi disken bråker, men tipper det er noe støy. Endret 3. mai 2008 av Malvado
leifeinar Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) jeg kjøpte det antatt beste, m-cubed vertical silence. det hjalp litt men på langt nær værd 400,- hva tenkte du og kjøpe? nå så jeg linken din. hvis det er sånn at disken sitter fast i kabinettet og at støyen forblanter seg i metallet og blir forsterket vil slike hjelpe. men om dt er verd 200,- det vet jeg ikke. Endret 3. mai 2008 av leifeinar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå