Holmgang Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Hei! Er veldig frustrert og irritert nå, ettersom at GTA 4 ikke virker. Jeg ser loadebildene, og etterfølgende svart skjerm hvor det står LOADING nederst til høyre. Men der holder den på evig. Dette har skjedd flere ganger, og en av de 10 gangene jeg restartet spillet virket det, men så frøs PS3 og jeg måtte restarte. Har prøvd kanskje 10 ganger etter det, men det virker fortsatt ikke. Utrolig irriterende. Noen som vet hvem sin feil det er? PS3 eller spillet? Noen råd om hva jeg skal gjøre? I tillegg klarer ikke GH3 gitaren å koble seg til PS3, den bare blinker rødt. Håper på raskt svar Takk på forhånd!
shaker Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har samme problemet selv ... alt funket fint i går men nå vil ikke spillet sarte. Står bare "Loading Roman's Sorrow" nederst i høyre hjørne Endret 3. mai 2008 av shaker
Holmgang Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 Jeg er på oppdraget "Final Destination" Håper det kommer en update straks!
shaker Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har to saves så jeg skal prøve å ta backup og legge inn et av gangen for å se om det er noe feil med de. Edit: Nei det funket dårlig ... skal prøve å slette game data :| Edit: Da har jeg løsningen tror jeg Du må slette game data (ikke saves). Edit: Nei der frøs hele spillet ... faens møkkaspill Endret 3. mai 2008 av shaker
dannad Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg hadde samme problem: LOADING - RUFF RIDER var alt som vistes på skjermen. Jeg tok kopi av alle GTA-filene (3 stk) i 'Saved Games-mappa' på PS3-en og limte de inn i en USB-penn. Nå funker spillet normalt igjen, og håper at det ikke vil skje på nytt...
viuldriftking Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 faen nå skjedde dt med meg å prøver å reinstalere nå
kazaa Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Kjøpte spillet i går, og fikk spilt det uten problemer, hele kvelden. I dag la jeg inn nyeste patch (en stund siden jeg har hatt på maskinen), og får samme symptomer som dere over meg. Mulig dette bare er en tilfeldighet..? Er en snart 1 år gammel PS3 60gb.
viuldriftking Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg kopierte saven min inn på en minne pen, så slettet jeg alt som hadde med gta å gjøe. Istalerte spillet på nytt, å startet en ny game. så gikk jeg ut av spillet igjen. derreter kopierte den gamle saven min inn igjen.å nå funker det
Thespaniard Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) Skjedde hos meg nå, men fant kanskje en løsning. Kommer tilbake med en edit om det fungerte eller ikke. edit: Det funka dårlig Jeg fulgte det som står under step by step, men til lite hjelp. edit2: fy faen, logget av PSN så funka det.. og jeg som vil spille multiplayer. skal prøve det som han over meg gjorde, må spille multiplayer ffs håper det funker ok so here's the deal. i went to play today and it got stuck at the loading "jamaican heat" screen. so here's what i did to fix the problem. 1. restarted ps3 through main switch in back. 2. opened web browser and deleted cache, authentication, and cookies. 3. goto the games section and choose game data. 4. erase the gta4 install info. DOn't? DELETE YOUR SAVE FILE. 5. restart game and allow for it to reinstall. after successful reinstall game will load where you left off. hope this helps Endret 3. mai 2008 av Nandez
OscarWoHA Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Det du siterte Nandez fungerte fint. Et annet problem har dukket opp: Spillet henger :/
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Skjer med meg også ikke hele tiden , men noen ganger når jeg slår på spillet så bare fryser den på loadingen stedet.... No dritt ass , håper det kommer en patch snart
Holmgang Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Skrevet 3. mai 2008 For meg virket det ihvertfall å ikke være logget på PSN. Men det har jeg bare prøvd en gang. Men kjipt, kan ikke spille online
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå