Gå til innhold

Skal du anskaffe Blåstrålespiller?


Anbefalte innlegg

Har du kjøpt en blåstrålespiller? Har du planer om å kjøpe én?

 

Jeg sitter å tenker på fremtiden for fysiske lagringsmedia for filmer. Jeg har egentlig bestemt meg for å ikke anskaffe en slik spiller. Det er så og si ingen alternativ for Linux-brukere når det gjelder å kjøpe/leie filmer på nettet, men jeg satser likevel heller på at dette er fremtiden enn å kjøpe meg en Sony-spiller. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok jeg kommer til å anskaffe meg en Blueray-spiller. Jeg tror det tar lang tid før filmer over nett kan vises i ekte HD oppløsning (krever en j*vla båndbredde), og har mine små tvil om at GET kommer til å sende HD filmer via Video On Demand når det systemet kommer i gang.

 

Slik jeg ser det, er eneste muligheten til å se HD film i nærmeste fremtid, å kjøpe en Bluerayspiller. Prisene er på vei nedover, og når en god Bluerayspiller koster nær det en god DVD spiller koster i dag, så går jeg nok til innkjøp av en.

Lenke til kommentar

Jeg gir egentlig bæng i blu-ray som filmmedium siden jeg ser relativt lite på film og ikke er så fryktelig fascinert av all HD-runkingen. Får se om/når blu-ray blir mer populært og faller i pris om jeg gidder å begynne å kjøpe film i det formatet.

 

Men jeg er interessert i en blu-ray-brenner som mulig backupløsning for bildene mine. Spørs litt på levetiden til skrivbare plater, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...