Crossfire Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Blir det mulig å teste spillet gratis som i en trial som feks er tidsbegrenset til noen dager? Jeg mener altså ikke spilletid som man får ved kjøp av spillet, men en helt gratis trial/demo, kall det hva du vil
Kultom Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Antageligvis etter noen måneder når Funcom har fått rettet opp i det meste av bugs osv tenker jeg. Men noe sikkert trur jeg ikke det er blitt uttalt om den saken enda.
Christeven Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 følger med 5 free trial keys i CE så svaret er nok ja.
Crossfire Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 følger med 5 free trial keys i CE så svaret er nok ja. Jaja det var jo litt rart, skulle tro de tjente best på å la flest mulig teste det. Vel jeg kjenner så vidt jeg vet ingen som har tenkt til å kjøpe CollectorsEdition. Men jeg spør pent om det er noen her som kanskje er interessert i å gi ut en av sine når den tid kommer?
Crossfire Skrevet 4. mai 2008 Forfatter Skrevet 4. mai 2008 jeg kan gi deg en av mine. Genialt, tusen takk Da henger jeg på forumet sånn rundt release
Robinvi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 jeg kan gi deg en av mine. Genialt, tusen takk Da henger jeg på forumet sånn rundt release Du må nok fortsatt ha DVD-en for å legge inn spillet. Kan hende de har en nedlastingsversjon, men tviler litt på at de har det ved release.
Christeven Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 man trenger nok ikke dvd-en om det er free trial, da er hele poenget borte.
Robinvi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 man trenger nok ikke dvd-en om det er free trial, da er hele poenget borte. Det heter ikke free trail da. Det heter buddy pass, men ikke vet jeg. Bare slik jeg tror det er.
Christeven Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) man trenger nok ikke dvd-en om det er free trial, da er hele poenget borte. Det heter ikke free trail da. Det heter buddy pass, men ikke vet jeg. Bare slik jeg tror det er. trengte det hvertfall ikke i wow eller lotro.. men det reklameres som free trial jo men hvem vet, time will tell. Endret 4. mai 2008 av Christeven
Asbjoern R Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Jeg antar at de har en nedlastingsfunksjon siden de har det av betaklienten og det er såpass mange trial keys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå