Insanity Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Vits og vits. Du får vel straks problemer hvis noen laster ned fra deg. Share grensen varierer fra hub til hub. Fra 0 til over 50 og 100 GB.
Uderzo Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 hm..."kremt"... jeg har analog modem (56k) (Og det er ikke gøy!) men er det noe vits å bruke dc++ da? Nei, egentlig ikke, men du kan jo bruke dc++ til å laste ned mp3. Men til det finnes det bedre alternativer. f. eks kazaa lite og winmx
Simen1 Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Jeg mener nå at DC++ egner seg bedre enn konkurrentene til å laste ned mp3. Grunn: Man kan velge hele mapper av gangen (les album eller "en hel artist" med alle albumene i undermapper) Dette er også spesiellt nyttig når man skal laste ned filmer med separate undertekster og andre ting der det er gunstig å laste ned hele mapper av gangen.
Uxzuigal Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Ned lasting av mapper er en lekker bisk ja, og det aller beste med DC++ er at all må share filer!
SirHartge Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Feilpostet i annet om data, passer i programvare.
sjefen_ Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 DC++ er genialt, laster ned ALT derfra, finner stort sett det jeg trenger, og mere til. Det geniale er at alle må dele, er man på hubber med litt aktive op'er så er det nesten ingen som klarer å lure seg unna. På 16 timer har jeg lastet ned 4,4gb med ngt bravo (dagens fangst) Det gir en snittfart i dag på ganske nøyaktig 80kb/s, greit snitt det med 704 linje
Goebbels Skrevet 5. mars 2003 Skrevet 5. mars 2003 Jeg mener nå at DC++ egner seg bedre enn konkurrentene til å laste ned mp3. Grunn: Man kan velge hele mapper av gangen (les album eller "en hel artist" med alle albumene i undermapper) Til dette bruker jeg Soulseek.. eneste som er kjipt er at det er som regel litt ventetid. men mye er nede i løpet av en natt
aldrimerforum Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum
Mikey Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Det er ikke noen forskjell på DC og DC++ i begge proggen må man share det som huben har som minimum grense for at komme inn i huben!! Syn bare at det er blitt så mange som fejker sin share!! De som gjør det fejker vel i sengen med!!
Xander^ Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 May I..? Kazaa: vorspiel applikasjon....DC: narchspiel applikasjon sharereactor.com derimot.. test det
Qrt_ Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 På Snabbhubben NGT er det mange NTNU-folk med Delta-abonement (og også 10mbit), så hastigheten er det ikke mye å si på. Mange NTNU'ere som ikke kommer inn på de NTNU-spesifike snabbhubbene lenger (fordi P2P via VPN ikke lenger er tillatt), derfor Snabbhubben NGT ble opprettet (da de fleste på NTNU har internet fra NGT (godt tilbud)).
JoaJoa Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 Sorry ass, kAzaa meg i rektum.... På kazaa instaløeres det filer som du ikke kan slette, dette gjør det lettere for hackere å komme seg inn på pc'en. Dierct Connect (www.neo-modus.com) lever i midt hjerte! Hørt om kazaalite? Det er en hacka kazaaversjon der reklame og adware er fjerna.. Dessuten er den 'originale' DC-klienten dårlig, last heller ned DC++! KazaaElite med K++ er helt For min del: Ingen over, ingen ved siden, men masse under. Denne versjonen har evig med "search more", + hvis man bruker auto-search i tillegg... HOT. la det stå å søke gjennom "hubbene" i 2 min, deretter har du 100-1000 treff på den filmen, musikken eller whatever du måtte ønske. Likte ikke vanlig kazaa, men dette er dritbra! Liker ikke DC fordi man alltid må vente. Aldri ledige porter fra dem du skal laste ned fra. Jeg gjør garantert en feil selv, men vet ikke hva. Virker som mange elsker det, så det er sikker hoss meg
Uderzo Skrevet 7. mars 2003 Skrevet 7. mars 2003 May I..? Kazaa: vorspiel applikasjon....DC: narchspiel applikasjon sharereactor.com derimot.. test det sharereactor er en sinnsyk treg side for mange brukere ?
Xander^ Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Mulig det..men der kommer alt av nye release..+ at de er skikkelig seriøs..men du har jo undersider til sharereactor..som kun tar for seg musikk.. www.musicdonkey.org feks..der ligger det mye musikk.. hvis du ikke orker å lete gjennom trege sider så er det jo bare å søke gjennom den nedlastingsklienten du bruker på sharereactor jeg har brukt det over lengre tid å er veldig fornøyd med det ! !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå