bjaa Skrevet 8. mars 2003 Skrevet 8. mars 2003 Bibelen (som støtte til det ene benet som knakk på vegen til lan ) hvet ikke hvorfor bibelen havna i baggen min da kansje bestemor?
GalFisk Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 At noen prøver å fake quoten så det ser ut som eg skrev feil Sist endret av SnowDOG_ den 07 Mar 2003 19:41, endret 1 gang at SnowDOG_ faktisk endrer postn slik at d blir rett.. At man tar seg bryet med å beholde caps og rare tegn i et nick, men ikke orker å fullføre ordene "posten" og "det" (eller "?" for den saks skyld) At jeg har mappet et lass med spesialtegn til AltGr+bokstav, så jeg kan skrive " ???®?¥µºþ@$??¬×©ß??Þª??¢¡?÷±~äö·???«»??Þª??ÖÄ¢¹²³¼½¾ " uten problemer:
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2003 Skrevet 9. mars 2003 Skrev i grumpy tråden at MTV, nu-metall og mainstream nigga musikk var sjit. Noen likte tydligvis ikke slike gjennomtenkte og særdeles opplyste observasjoner og skrev følgende: mange av påstandene ovenfor Yup Jeg er fornøyd, to har blitt grumpy. Tråden vokser
Anbefalte innlegg