Tandberg Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Hei Jeg lurte på om det er mulig å spille gta iv på lan? slik at det ikke går igjennom xbox live? Om dette ikke går ann, hvordan kan man få lagt et game på xbox live som bare mine venner og jeg får spilt på? (passord eller noe i den duren?)
Landeplagen Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Det virker som om det ikke finnes noen måte å lage et private party... Ikke noe system link heller. Kjipt. ## quoring av fjernet innlegg redigert bort av ilpostino ## Endret 2. mai 2008 av ilpostino
Tandberg Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Skrevet 2. mai 2008 hmm, litt latterlig igrunn. Ingen måte for å connecte til en bestemt kompis feks. eller sette passord på en måte. er jo ingen lobby heller? mangler litt synes jeg
Landeplagen Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 hmm, litt latterlig igrunn. Ingen måte for å connecte til en bestemt kompis feks. eller sette passord på en måte. er jo ingen lobby heller? mangler litt synes jeg Det er jo en lobby. I "party mode" tror jeg man kan sette på private også, men er ikke sikker. Det er nok ikke like polert som Halo 3 når det gjelder multiplayer.
The Walking Dead Skrevet 2. mai 2008 Skrevet 2. mai 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=234 prøv her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå