Gå til innhold

[GTA]Hvor Langt Har du Kommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje du finner noe her?

kjøpte 2 dresser nå med slips å alle skoa untatt de de hvite å det funker fortsatt ikke

:(

jeg brukte dressen til 1000 med slips, + skoene med hvitt på toppen og brunt rundt..

Har du briller på deg ? Og sikker på at du har rette buksa på ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kanskje du finner noe her?

kjøpte 2 dresser nå med slips å alle skoa untatt de de hvite å det funker fortsatt ikke

:(

jeg brukte dressen til 1000 med slips, + skoene med hvitt på toppen og brunt rundt..

Har du briller på deg ? Og sikker på at du har rette buksa på ?

jeg fant ut at å bruke solbriller funka dårlig hehe, virka etter jeg tok dem av, takker:)

Endret av mesteryoda
Skrevet

Ble akkurat ferdig med hovedhistorien nå, og jeg har et meeeget viktig spørsmål:

Hos meg ble Roman drept, og Dimitri var siste boss.

Hos en kamerat av meg ble Kate drept, og Pegorino var siste boss.

Har dette å gjøre med om du hevner deg på Dimitri, eller om du velger å gjøre oppdraget?

For om du tar Kate sitt råd så er det hun som dør og om du gjør som Roman vil så dør han.

Jeg må si at nå som spillet er over skulle jeg ønske at det var Kate som lå seks fot under, men rent storymessig så var det jo mest sjokkerende at Roman la på røret. Føler at det ga historien det lille ekstra siden jeg likte Roman veldig godt, og jeg syntes at Kate og alt date-maset hennes bare var slitsomt.

Herregud, for et spill!!! Game of the year, uten tvil!

Skrevet (endret)
Ble akkurat ferdig med hovedhistorien nå, og jeg har et meeeget viktig spørsmål:

Hos meg ble Roman drept, og Dimitri var siste boss.

Hos en kamerat av meg ble Kate drept, og Pegorino var siste boss.

Har dette å gjøre med om du hevner deg på Dimitri, eller om du velger å gjøre oppdraget?

For om du tar Kate sitt råd så er det hun som dør og om du gjør som Roman vil så dør han.

Jeg må si at nå som spillet er over skulle jeg ønske at det var Kate som lå seks fot under, men rent storymessig så var det jo mest sjokkerende at Roman la på røret. Føler at det ga historien det lille ekstra siden jeg likte Roman veldig godt, og jeg syntes at Kate og alt date-maset hennes bare var slitsomt.

Herregud, for et spill!!! Game of the year, uten tvil!

Ja, jeg hevnet meg på Dimitri og Kate døde, men hun ringer fortsatt for å date som unknown caller. Står opp fra de døde. For en date azz=)

Endret av Zonked223
Skrevet

Når runder du egentlig spillet jeg er kommet 30% og har gjort alt av oppdrag som har kommet.

de sier at på rundt 60 % har du rundet det er det med eller uten side opprdag?

Skrevet

jeg har tatt 51 oppdrag nå så da har jeg vell nokså¨mye igjen pluss oppdragene blir vell litt lengre og vanskeligere etter vært

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

67.83% på 35:52:52. Det beste spillet jeg har spilt :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...