Lakus Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 På rett over 24 timer har jeg kommet rett over 44%. Jeg rusher ikke. Jeg gjør det historien sier jeg skal gjøre. For meg blir opplevelsen dummere hvis man plutselig tar to ukers fri fra historien, da alle personene i spillet snakker som om de så deg sist for 2min siden. Derfor liker jeg å gjøre oppdrag og slikt en del slik at jeg ikke får dumme dialoger og følelsen av at historien ikke henger sammen. Bare surre rundt kan jeg gjøre når historien er ferdig.
Tomtruck Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Er på litt over 37% nå. Fantastisk spill opplevelse så lang Siste oppdraget jeg prøvde meg på var Three Leaf Clover, der man skal rane en bank sammen med Packie og gjengen hans, og når helvete brøt løs fikk jeg med det samme assosiasjoner til bankranet i filmen Heat. Dessverre var jeg litt uforsiktig, så det gikk som det måtte til slutt, men dette oppdraget kan jeg gjerne prøve mange ganger!
Ferchie Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg er på siste oppdraget nå. Skal spare det til jeg kommer hjem fra jobb idag!
Core-1 Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 46 % her, uten cheat:) og en flyvende rotte da! Kompis av meg har cheata 371 ganger.... på hans vegne.....
Selvin Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 (endret) 46 % her, uten cheat:) og en flyvende rotte da! Kompis av meg har cheata 371 ganger.... på hans vegne..... Cheating er bare utrolig teit, det ødelegger hele spillopplevelsen etter min mening. Jeg har 50% nå uten cheats, noe jeg er glad for. Bra at du har klart deg uten da Endret 3. mai 2008 av Selvin
Arne Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har kommet til første våpensjappe og jobber for fausting. Jeg må si det er jævlig å være barnevakt hos brodern uten xboxen i dag, siden jeg fikk spillet for noen timer siden...
JesharushanN Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Jeg har kommet til første våpensjappe og jobber for fausting. Jeg må si det er jævlig å være barnevakt hos brodern uten xboxen i dag, siden jeg fikk spillet for noen timer siden... Slå ned brodern din, eventuelt gi han sovetabletter og stikk hjem og spill
Joananas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 52.64% nå :-) Lurer på hvor mange % storylinen alene tar meg...
Joananas Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 68% er storylinen på trur jeg. Kult Synd den ikke går til 90% men :/
Seisi Skrevet 3. mai 2008 Skrevet 3. mai 2008 Completa Story Mode for noen timer siden. Har nå begynt på nytt der jeg skal ta de motsatte valgene! Må få med meg begge delene av story'n for å nyte spillet fullt ut!
Ferchie Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Oi, om historien bare er 68% hva er resten? De der duene?
Sangesland Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 jeg har eid spillet siden release, men er bare på 7.98% blir enten grilling el gta i morra avhengig av været.
Ruste Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er på rundt 34%, men sliter med oppdraget No.1, det bil løpet, med Brucie.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Ta med deg en UZI og skyt dekkene rett etter løpet starter. Da flyr motstanderne overalt og du kan ta det rolig til mål. Ikke skyt FØR løpet starter, da får du failed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå