Gå til innhold

[GTA]Hvor Langt Har du Kommet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Edit:

Ett spørsmål til når det gjelder valget mellom X og D.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Hvem valgte dere å drepe? Jeg drepte Dwayne, men da ville ikke Playboy X prate med meg mer fordi jeg var en kald morder. lol. Er det noen som drepte PLayboy X som kan fortelle hva Dwayne sa?

Jeg gjorde motsatt,

Fikk kåken Til X som safehouse, pluss at jeg ble kompis med Dwayne, fikk ingen penger av Dwayne
Endret av Freddie_W
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg sjekka hadde jeg 72%, er vel nærmere 80 nå.. Mangler i hovedsak flyvende rotter, stunt jumps og assassinations til 100%. Er litt i stuss på om jeg ikke får 100% på denne saven pga jeg ikke gjorde enkelte sideoppdrag tidl. for nå kan jeg ikke gjøre dem lenger :S

Skrevet
Sist jeg sjekka hadde jeg 72%, er vel nærmere 80 nå.. Mangler i hovedsak flyvende rotter, stunt jumps og assassinations til 100%. Er litt i stuss på om jeg ikke får 100% på denne saven pga jeg ikke gjorde enkelte sideoppdrag tidl. for nå kan jeg ikke gjøre dem lenger :S

What? Har de greid å laga et slikt fucka system?

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Tviler på at systemet er slikt.

Har selv rundt 37% og bare gjort et par missions på den midterste øya, den ble nesten akkurat åpnet.

Gjort alt av package-delivery og exotic import osv.

Skrevet

Har akkurat henrettet Vlad. Dritkult!

Altså ikke kommet så alt for langt.. men storkoser meg!

Skrevet

Har akkurat blitt ferdig med hovedhistorien, har drøyt 70% totalt og har brukt 36 timer. Ikke tatt meg like god tid som andre her, men pokker for en god halvannen dag det var! :p

Skrevet

Trenger hjelp med et mission som heter 'Wast Not Want Knots', spiller på PS3.

Har skutt alle folka og skal stikke av i en båt men siden jeg på en eller annen måte ikke greier å "start/kjøre" båten så står jo jeg der som en idiot. Har prøvd det 3 ganger og snart 4... Har så og si trykket på alle knappene og nothing.

32.35% (ca 16 timer)

Skrevet (endret)
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prøv å la Packie svømme til båten først, om ikke det fungerer er det noe merkelig her. Du trykker på trekant når du skal oppi båten?
Endret av Selvin
Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Prøv å la Packie svømme til båten først, om ikke det fungerer er det noe merkelig her. Du trykker på trekant når du skal oppi båten?

Du må trykke på [] firkant for å komme i båten så trekant.

Skrevet

Har runda spille nå 32 timer og 65%

(PASS PÅ ENDING SPOILER!)

På slutten valgte jeg å hente pengene istedenfor å drepe Dimitri. Endingen der sånn ble ganske trist må jeg si :(

Skrevet

Hallo!! Jeg trakk jo på Firkant for jeg tenkte at jeg måtte liksom "hoppe" ombord... Men trekant var vist nøkkelen til å greie å starte båten... *Doh*

Skrevet
Hallo!! Jeg trakk jo på Firkant for jeg tenkte at jeg måtte liksom "hoppe" ombord... Men trekant var vist nøkkelen til å greie å starte båten... *Doh*

Det var akkurat det jeg trodde, jeg trykket bare på trekant serdu...

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

34 % ca. Er på et oppdrag med Playboy X som heter "Harboring a grudge"

Fy søren, har skutt alle, men hjula er låst, så jeg kommer meg ikke langt. Fikk litt fart på slutten men ble sprengt.

Hva gjør jeg?Trenger hjelp :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...