Gå til innhold

Gratis Team Fortress 2 i helga (PC)


Anbefalte innlegg

Uff, Valve tok litt i når de satt 10.000.000.000 medic points som kreves får å få nye våpen... -_-

 

Det stemmer nok ikke helt. Jeg har lastet ned patchen, og 1 million heal points er det endelige kravet. Ellers kan man alltids skrive litt i consol for å få alle (achievements) våpnene (vet ikke om det er meningen eller om valve har glemt å fjerne developer commands).

 

TF2 er morro, og alle burde absolutt prøve. Jeg har så og si ikke spilt annet siden det kom ut :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den èr Heftig :D

 

Spilte noen timer på den istad, helt konge.

Men er litt kjipern at Valve ikke la ut flere våpen til flere klasser med en gang, så hadde det ikke vært så kraftig mange medics XD

 

Jeg vedder på at Valve gjorde det slik siden mange synes medic er kjedelig, så de kunne få flere til å spille den...

Lenke til kommentar
Det er mye murring om det når jeg spiller på Xboxen. Nå er jeg ikke så godt bevandret i fps spill, men 6 maps er vel ikke så mye? Og når det i tillegg er bare 3-4 som folk gidder å spille (2-fort, Well, Dustbowl og Gravel Pit) blir det litt kjedelig. Hadde gjort seg med noen endringer. I og med at spillet er kun multiplayer blir det litt lite.

Jeg spiller alle kartene jeg, og om du/dere ikke gjør det er det ditt/deres problem. Når det i tillegg er ganske mange gode custom maps bør det være mer enn nok å gjøre. Dette er ikke et vanlig solo-fps spill, det er TEAM Fortress. All moroa ligger i samarbeid med andre og all variasjonen som ligger i det. :)

 

Og til de som spiller det på xbox og playstation: at dere gidder! Det ser helt jævli treigt ut når man ikke får brukt mus osv. Good luck with that!

Det svaret ditt er nesten så bort i natten at det ikke fortjener et svar, men svarer likevel. For det første. Det finnes INGEN custom maps til xbox. Ergo har vi bare 6 å velge mellom. For det andre; fint for deg at du spiller alle mapsene. Og hva mener du at det er mitt problem? Den kommentaren er med respekt å melde bare helt teit. Jeg savner flere maps til xbox, men du bare disser alle som spiller på konsoll. Stod du opp på feilt ben i dag?

 

Ja takk til oppgradering på konsoll.

Lenke til kommentar
Hvordan vil dette spillet gå på en A64 3200+, 2GB RAM, 6800GT? Er det noen vits i å installere det i det hele tatt?

Har X2-4800+, 2GB RAM og 6800GS og mener det fløt tilfredstillende for mitt bruk på 1280x1024 sist jeg spilte det. Tilfrestillende for meg er tilnærmet 100FPS konstant. Hadde riktignok sikkert et par tweaks, men kort sagt så går det nok finfint på den maskina.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...