Gå til innhold

Hva har blizzard å bygge på etter WotLK?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bare lurer: Hva betyr/er "lore"? Ser det er blitt nevnt veldig mange ganger i tråden:P

Er det historien til Warcraft eller noe i den duren?

The story or reasoning behind occurances.

Usually a story or novel that has become mediated.

"How come my character can fly?"

"Must be some lore excuse."

Fra UD
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow kommer til å eksistere så lenge blizz føler de tjener nok penger på det. Sålangt har de tjent enormt på det, langt over hva de budsjetterte med før release. Det finnes egentlig ingen god grunn til å gi ut Wc4 sålenge man har wow. Det vil koste mange ressurser og inntjeningspotensialet er ikke det i nærheten det samme som wow. Eneste grunne jeg kan se for å lage Wc4 måtte være for å skape blest rundt en wow2 og det blir i såfall veldig mange år frem i tid.

Nå jobbes det med Sc2. Gamle å nye kunder kommer til å spille dette spillet og dermed har de skaffet seg en finfin kundebase når de gir ut wow-versjonen av Sc. Veldig smart.

Skrevet

Hehe, ja, det er nok ikke slutt med det første nei. Arthas kommer til væra den grimmeste av de slemme gutta i WotLK. Etter dette har man Sargeras som fortsatt må slaktes. Caverns of Time gjorde også mulighetene enormt mye større i og med at du kan dra tilbake til så og si alle de grimme tinga som har skjedd i Warcraft loren. Kanskje et lite desperat trekk av Blizzard, men jeg syns det er ganske morro å spille MMORPG versjonen av den historien jeg så og si vokste opp med :p

Som sagt, Sargeras ville jeg tro var den ultimate gretne kjempen og en av de siste slagene man kommer til å utkjempe. Alternativt kan det hende at de bygger på historien mens de kjører på, you never know (altså at det kommer en kar som er enda mer sinna enn Sargeras og bare lager kvalm).

Skrevet

Vi kommer nok aldri til å se Sargeras i hans ekte form i World of Warcraft. Det er nok for apokalyptisk til at de vil ha det som ett en gangs event, blir vel å se i WC4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...