Gå til innhold

Er 50 cent's spill bra eller peisved?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mange spill og sanger må den froske fjotten lage om at han er mann?

Til foreldre der ute: IKKE LA DINE BARN SPILLE HANS SPILL!

selv har jeg alldri prøvd noen av spillene hans men jeg regner med at det går i mye av det samme som låtene hans.

penger, biler, prostitusjon og andre nedvergende ting mot kvinner.

lurer bare på: er det noen her som har prøvd spillene? hvordan er de?

til de wangstah folka som digger det og har tenkt til å kalle meg taper, la meg spare tastaturet deres noen pinsomme minutter: KYSS MEG I FISEN!

Takk for svar :thumbup:

Endret av 2ska
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nylig kommet ut en sniktitt på hans siste spill, og på den igjen finner du nok en link som viderefører deg til det første spillet. Som kjent så fikk den førstutgitte meget dårlig kritikk.

Skrevet
Til foreldre der ute: IKKE LA DINE BARN SPILLE HANS SPILL!

selv har jeg alldri prøvd noen av spillene hans men jeg regner med at det går i mye av det samme

Bra du har gjort grundig research før du advarer folk mot det...

Skrevet (endret)

Jeg er ikke noe fan av gangsterappere, 50 cent eller rap/hip-hop stilen men man kan ikke gjøre seg en mening om noe man ikke har prøvd. Hvis du gjør det så kan man jo også si at folk som Jack Thompson og andre anti-spill folk har rett også da? At så lenge man tenker og tror at noe er sånn og sånn uten å ha testet det selv så skal det tas like alvorlig som anmeldelsen til en spilltester som faktisk har spillt igjennom spillet?

Jeg betviler ikke at dette er et dårlig spill men siden jeg ikke har prøvd det så kan jeg heller ikke gi min "mening" om det.

Endret av RogueAlien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...