Gå til innhold

GTAIV - Multiplayer Problem!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk spilt litt MP når jeg kom hjem fra skolen i dag ca. kl 3 så gikk jeg på trening , kom tilbake så gjorde jeg et par missions og når jeg skal gå inn på multiplayer står det " Connecting to game providor" også etter en stund " Could not connect , please try again later" :(:(:(:(:(:( Vil så gjerne spille MP.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var serveren som var nede og ingen hadde live vil jeg bare fortelle at jeg spilte ca klokken 22.00 på live så da var den i så fall oppe igjen og da kommer du sikkert inn neste gang du logger på...

Skrevet

Er mange som rapporterer at det funker fint når amerikanerne ikke er på. Med en gang de kommer hjem fra skole/jobb/whatever, så går det ned igjen.

Er nok massiv forespørsel fra over atlanteren som har skylda.

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med at når jeg skal spille Multiplayer så blir jeg alltid host og må sitte å vente i år og dag for å kunne spille....vil kunne joine andre også slik at jeg slipper å vente så lenge

PS: NAT er OPEN

Andre som opplever lignende?

Skrevet
Hei!

Jeg sliter med at når jeg skal spille Multiplayer så blir jeg alltid host og må sitte å vente i år og dag for å kunne spille....vil kunne joine andre også slik at jeg slipper å vente så lenge

PS: NAT er OPEN

Andre som opplever lignende?

Hm ... Noen ganger men jeg pleier å få folk inn på noen sekunder. Går du inn på custom match ? eller party mode?

Skrevet

jeg og en venn prøvde nettopp å gå på ranked samtidig for å se hva som skjedde......han fant ett game med folk i fra før på ca. 5 sek. mens jeg satt på load og kom enten på connection lost returning to single player eller så ble jeg host i ett helt nytt game

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...