SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg fikk spilt litt MP når jeg kom hjem fra skolen i dag ca. kl 3 så gikk jeg på trening , kom tilbake så gjorde jeg et par missions og når jeg skal gå inn på multiplayer står det " Connecting to game providor" også etter en stund " Could not connect , please try again later" :(:(:( Vil så gjerne spille MP.
olehenri Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 hovedserveren er visst nede sies det.. kommer nok opp igjen
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 hovedserveren er visst nede sies det.. kommer nok opp igjen Betyr dette at dette skjer hos alle ? Jeg fikk en Invite til MP game da
SpillFyr123 Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Hmm , prøver det i morgen tidlig . Håper virkelig det går da
chberge Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hvis det var serveren som var nede og ingen hadde live vil jeg bare fortelle at jeg spilte ca klokken 22.00 på live så da var den i så fall oppe igjen og da kommer du sikkert inn neste gang du logger på...
SpillFyr123 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Kommer Ennå deet samme _ Jeg har PS3 btw.
UrgeLoL Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 alt fungere fint for meg i dag.. synd jeg straks må på jobb...
lektroluv Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Er mange som rapporterer at det funker fint når amerikanerne ikke er på. Med en gang de kommer hjem fra skole/jobb/whatever, så går det ned igjen. Er nok massiv forespørsel fra over atlanteren som har skylda.
henry14 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg sliter med at når jeg skal spille Multiplayer så blir jeg alltid host og må sitte å vente i år og dag for å kunne spille....vil kunne joine andre også slik at jeg slipper å vente så lenge PS: NAT er OPEN Andre som opplever lignende?
SpillFyr123 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Hei! Jeg sliter med at når jeg skal spille Multiplayer så blir jeg alltid host og må sitte å vente i år og dag for å kunne spille....vil kunne joine andre også slik at jeg slipper å vente så lenge PS: NAT er OPEN Andre som opplever lignende? Hm ... Noen ganger men jeg pleier å få folk inn på noen sekunder. Går du inn på custom match ? eller party mode?
henry14 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 går på ranked............har prøvd player match også og det samme skjedde, men vil jo spille ranked
Kiruk Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Tipper mange er forsiktige med ranked i starten og vil prøve seg frem før de begynner å spille "seriøst".
henry14 Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 jeg og en venn prøvde nettopp å gå på ranked samtidig for å se hva som skjedde......han fant ett game med folk i fra før på ca. 5 sek. mens jeg satt på load og kom enten på connection lost returning to single player eller så ble jeg host i ett helt nytt game
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå