Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

engelsk eksamens oppgave ( emne Online gaming )


Anbefalte innlegg

Halloen folkens, jeg regner med at der er mangen online gamere her på dette forumet.

Jeg skal lage en innlevering om online gaming da, og hva bør jeg ta med i innleveringen!

jeg er helt lost! jeg gamer selv bf 2142, i en clan der de fleste er fra Canada, usa, og england! jeg burde klare dette selv, men jeg har helt jernteppe! kan noen hjelpe meg ??

takk for all hjelp, trenger det virkelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo ta med mer en et spill da, hvis ikke kan det bli fort kjedelig og vanskelig å skrive om. Desuten er ikke bf de best spilla eller mest populære heller da. Det og Diablo II Lord of Destruction har nesten like mange spillere.

 

Jeg er en World of Warcraft, Diablo II Lord of Destruction, Final Fantasy 11, Warcraft III The Frozen Throne.

 

Men det er jo ditt valg da :p

Desuten er ikke det en så vanskelig oppgave 1 til 2 timer og du er ferdig med helle oppgava, trenger bare å lese igjenom for gramatik feil og stave feil.

 

Uanset hvorfor lege det ut på Forum? Det kan jo ta lang til for å få svar her noen ganger

Lenke til kommentar

hehe ja det er sant at det kan ta evigheter før du får svar, men sant jeg prøvde lykken, og vips du svarte ikke sant ;)

Men det jeg vil prøve å få frem i innleveringen er at , det har liksom ikke noe å si hvor du kommer fra, hvor dårlig du snakker engelsk eller hvilke hud farge du har på nette! jeg har fått gode venner igjennom ventrilo! Jeg trenger en problem stilling!

herregud jeg har jernteppe!

Lenke til kommentar

ja jeg vil jo få det innpå en måte! men vil få frem at du treffer mye bra folk på nette igjennom spilling er du med? Trenger bare en som kan få meg i gang med oppgaven! med å si hvordan jeg skal skrive dette. trenger noen punkter og gå etter hvis du skjønner? :)

Lenke til kommentar

Du kan ha med at før så var online-gaming noe de fleste så på som ikke spesielt sosialt, men at det nå i nyere tid har blitt mye mer "akseptert". Dette er noe vi mest sannsynlig kan takke spill som World of Warcraft for, som har blitt et lite kulturfenomen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det kommmer an på hva slaks clan det er du er medlem i og om det er bare norske folk der eller om det er internasjonalt, i den norske Guilden jeg er medlem av på Sylvanas heter "Drøm" så kjenner de fleste av oss hverandre. Vi har lan sammen innemellom når det kommer til at vi har ferie samtidig og sånt da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...