Gå til innhold

Banned, for hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Personlig satt jeg ikke ved PCen, var en kompis som gjorde det for meg.

Hadde også på en DND som sa "removed chatbox because its disturbing me"

Personlig tar jeg det ikke så tungt i og med at jeg nettop har begynt med AoC.

Endret av NothgaliC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer når du blir banna? Mister du hele kontoen med alle char? Elle mister du den char du har botet med? Må du kjøpe ny lisens? Kan noen forklare dette får meg?

Skrevet
Hadde også på en DND som sa "removed chatbox because its disturbing me"

Lyser bot av den dnden der :p

Men når man blir banna stenges accounten permanent, altså kan du ikke logge inn og spille med noen characters. Hvis du vil fortsette å spille må du kjøpe et nytt spill og starte fra bånn igjen. Man kan klage til blizz, men tror ikke det er ofte man får tilbake accounten igjen.

Skrevet
Sylkvass, tusen takk... Du gjør nå WoW til et bedre spill, håper vi aldri får se deg igjen :)

Og respekt til deg for at du er så tøff at du står fram som villain nr 1 her på forumet!

Hehe, vet ikke hvordan dere spiller wow. Men når jeg og kameratene mine raida karazhan eller za så snakket vi om bottinga som var natten før som om det var helt vanlig. men men.. the wow days is over. nå er det AoC som står på vent (blir ikke botting der før jeg er dritt lei, så vet dere det:)

også blir det Starcraft 2 når det kommer. så har ikke tid til wow da uansett:)

Skrevet

Herregud at dere tar sjangen på å bote viss blizzard stenger hele kontoen. Dere må ha en egen Account bara får boting da tenker eg meg.

Skrevet

bruke du same epost eller same namn på begge account, har du stor sjangs å bli banned på fleire account.

Ja dei går etter kredittkort og. Vet ikkje heilt det med IP

Skrevet
Enkelt da...

Annet navn, pre paid og annen epost :p

For det funker jo bra for de som botter og deretter transferrer til en annen konto for mer sikkerhet. Er også ganske sikker på at de ikke banner 2 kontoer med samme navn/kredittkort pga. én har blitt bottet med, tror det var Smeagoldfish som har sagt det, kan være feil dog.

Skrevet
Enkelt da...

For det funker jo bra for de som botter og deretter transferrer til en annen konto for mer sikkerhet. Er også ganske sikker på at de ikke banner 2 kontoer med samme navn/kredittkort pga. én har blitt bottet med, tror det var Smeagoldfish som har sagt det, kan være feil dog.

Jeg vet ikke hvordan Blizzard banner to kontoer samtidig, men fra erfaring fra spill som foreksempel RuneScape, er det IP adresser og Person info det går på...

Skrevet
Enkelt da...

Jeg vet ikke hvordan Blizzard banner to kontoer samtidig, men fra erfaring fra spill som foreksempel RuneScape, er det IP adresser og Person info det går på...

De kan Ip bannede folk let hvis de vill, men det skjer ikke så ofte. De tar vanlig vis CD-Keyen din først og hvis du da tar og hvis du tar og kjøper en ny og da fortsetter etter at du tar og bli bannda så tar de å bannder Ipen din

Skrevet (endret)

Har en venn som ble bannet på lvl 69.

Han levlet selv til 68.9 og satte siste level til et firma som het offgamers eller noe og de begynnte å levle med en gang.

Det = instant IP change norge 190.01.08.225 så 1 time etter KINA

666.666.666 = GM tenke WTF og da ble det perm ban.

Ingen kan reise til kina på 1 time så det er ikke vits i å sjekke saken vidre en gang.

Etter dette begynnte selskapet å vente 1 dag før dem spillte vidre så man i virkeligheten kan ha reist dit og si man er på ferie.

Og man skal ikke logge inn under veis på kontoen eller på wow forumet men får en oppdatering på mail på status. Iallefall det sem sier nå.

Selskapene lærer men jeg håper blizzard er smartere.

Endret av War
Skrevet
Har en venn som ble bannet på lvl 69.

Han levlet selv til 68.9 og satte siste level til et firma som het offgamers eller noe og de begynnte å levle med en gang.

Det = instant IP change norge 190.01.08.225 så 1 time etter KINA

666.666.666 = GM tenke WTF og da ble det perm ban.

Ingen kan reise til kina på 1 time så det er ikke vits i å sjekke saken vidre en gang.

Etter dette begynnte selskapet å vente 1 dag før dem spillte vidre så man i virkeligheten kan ha reist dit og si man er på ferie.

Og man skal ikke logge inn under veis på kontoen eller på wow forumet men får en oppdatering på mail på status. Iallefall det sem sier nå.

Selskapene lærer men jeg håper blizzard er smartere.

Skeptisk. Ville ikke tatt sjangsen på bare 1 dag :p

Skrevet (endret)

Bedre å powerlevle selv enn å sette bort til andre. Du ber om å bli bannet.

Blizzard ser ut til å tatt rotta på et par av de store botting samfunnene nå. Veldig bra for gullpriser :)

For alle som sitter med questbåtter nå blir det en gullgruve:)

Fikk en smack jeg også :)

Endret av Goffi1983
Skrevet (endret)

rare historier her.

Jeg ble banna en stund tilbake for at jeg hadde bytta account med en kompiss, på den tida trengte du bare å bekfrefte at du var den orginale eieren så får du tilbake accounten din, men de skrev i mailen at vist det skjer 1 gang til blir jeg perm-banna, det samme har skjedd 4 ganger nå :p aldri blitt banna mer enn 3 dager.

Den ene gangen fikk jeg igjen accounten der main-characteren hadde blitt strippa helt for gull og equip, sendte GM ticket og fikk tilbake alle epicsa jeg noen gang har eid :D ble full backpack da :D:D

De sa også at dette var en engangs tillfelle.

jeg har brukt bot's, kjøpt gull, hatt samme visa som andre folk og enda ikke blitt perm-banna.

De som fortjener perm-ban får det så klart ikke :p

Endret av ito

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...