Gå til innhold

Hvor ofte driter dere?

spareku

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det statistikk på hvor ofte et gjennomsnittsmenneske driter? Er det vanlig å drite hver dag? Det gjør ikke jeg. Jeg vil tippe jeg ligger et sted mellom 0,60 og 0,75 ganger om dagen. Men jeg spiser jævlig mye, og er ikke feit (BMI 24). Betyr dette at jeg har en helvetes forbrenning?

Endret av spareku
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en post med ondskapsfulle hensikter :)

Kristoffer Schau Dreit vel en kilo dagen sånn ca på tv programmet Forfall for noen år siden

Slå den du

eller dette utstoppa eksemplaret

04_Isaacs_big_shit_R.jpg

Skrevet

driter 0,8 ganger til dagen, men så har jeg igjen en kompis her som driter 4 ganger til dagen, som regel etter hvert måltid... , så det er vel litt forkjellig fra person til person

Skrevet

Nok en kvalitetstråd som har vært oppe til diskusjon flere ganger før om jeg ikke tar feil. Og konklusjonen er vel gang på gang at dette er voldsomt varierende, fra person til person. Om det finnes noe gjennomsnittsstatistiskk aner jeg ikke.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Åh herre :wow:

Dette blir vel en ratemypoo.com tråd hvor vi poster bilde av bæsjen vår?

Skrevet

er veldig opp og ned, alt fra annenhver dag til 3 ganger om dagen (blir ofte løs av kaffe).

Så da vet du det, hva du vil bruke den informasjonen til lurer jeg på..

Skrevet

Veldig situasjonsavhengig... kunne gjerne gå en uke uten å drite på øvelse i forsvaret, men vanligvis så driter jeg 3-5 ganger om dagen. Ofte mer på søndager... :p

Lurer også på hva trådstarter vil med dette...

Skrevet (endret)

Måtte jo så klart inn for å se hvor bra tråden var, meget imponerende tema ... Men siden jeg først er her kan jo hjelpe til med å heve gjennomsnittet da. 2-4 ganger om dagen. (Morgen - før trening - kveld)

Endret av zeltex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...