Filosof Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Helst siden Grandt Theft Auto kom ut i 1997, har GTA-serien vært en enorm suksess. I dag kom Grand Theft Auto IV ut. Dette er det niende spillet så langt, og det ser ut til - utrolig nok - å overgå alle de tidligere titlene. Som en slags feiring, har jeg funnet frem noen eldre bilder fra de gode gamle GTA-spillene. Jeg ble nesten sjokkert over hvor langt utviklingen har gått over så kort tid. Se selv, og FØL FORSKJELLEN PÅ GRAFIKKEN! (Jeg har bevist ikke tatt med alle spillene - jeg har kun valgt de spillene med størst grafisk utvikling) GTA (1997) GTA II (1999) GTA III (2001) GTA IV (2008) Endret 30. april 2008 av Proffesoren
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 fra 2-3 var en stor utvikling Hvorfor har du ikke tatt med san andreas?
Bebeluv Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 For å ikke snakke om Vice City, Gta London, Vice City (Liberty City) Stories
Zeph Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Utvikling meg her og utvikling meg der, GTA1 er ein milepel i spelhistorien, så mange timar det gjekk der.
hvo91 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 For å ikke snakke om Vice City, Gta London, Vice City (Liberty City) Stories Ops hehe jeg glemte noen spill der ja :S
Erlec Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Liker best Vice city, San andreas og håper fjerde spillet kommer til å bli det beste Det verste gta spillet er toeren som jeg synes er veldig kjedelig i forhold til eneren og de andre :O
Zeph Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 GTA2 er faktisk ganske bra, men det slo aldri heilt i gjennom. Eg spelte det mykje, klarte alle oppdragene og sånt. For min del er GTA London det svakaste, hindra meg ikkje i å runde det, men det hadde ikkje den same sjarmen som originalen.
Dunedain Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 GTA2 og Vice City er de som skiller seg ut her i gården. Husker da jeg som 10 åring prøvde spillet hos en kompis og fant en tanks som var så å si umulig å ødelegge. Stort! Og da jeg som 15 åring fant en rosa scooter rett ved Rosenberg's kontor med Billie Jean på radioen. Kjørte langs kysten og bare koste meg med utsikten. Stort! Ikke mange spill som har vært nærme den følelsen i ettertid.
Skagen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Filosof Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 fra 2-3 var en stor utvikling Hvorfor har du ikke tatt med san andreas? Jeg har bevist ikke tatt med de andre spillene - jeg har kun valgt de spillene med størst grafisk utvikling
KinG^KaoZ Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Husker godt når jeg fant GTA i butikken ja! Liten gutt som jeg var, måtte få mamma til å kjøpe det GTA2 for min del var møkk! Som tidligere nevnt, gta på lan med 90mhz olivettimaskin
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Savner GTA 1. Har fortsatt GTA 2 på hytta, fikk nesten lyst til å dra ned bare for å spille det nå.
krizzzy Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Savner GTA 1. Har fortsatt GTA 2 på hytta, fikk nesten lyst til å dra ned bare for å spille det nå. Here you go
Alt-Ctrl Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hadde vært fett om de hadde laget en remake av enern, med litt bedre grafikk, fysikk og mer varierte områder. Fugleperspektiv selvsagt.
-Martinho- Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Savner GTA 1. Har fortsatt GTA 2 på hytta, fikk nesten lyst til å dra ned bare for å spille det nå. Here you go Takk for link! Lastes ned nå
Zeph Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hadde vært fett om de hadde laget en remake av enern, med litt bedre grafikk, fysikk og mer varierte områder. Fugleperspektiv selvsagt. Biletet i første post er ikkje den beste kvaliteten du får. Du kan slå på 3D eller noko sånt, då blir det ganske bra, men mister litt av sjarmen.
BadSmile Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hadde vært fett å spillt gta 1 og 2 på pcen i gta4.
FedoraHelper Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Oppdatert versjon av GTA til PSP eller DS? Ja takk
Filosof Skrevet 30. april 2008 Forfatter Skrevet 30. april 2008 Oppdatert versjon av GTA til PSP eller DS? Ja takk Viste det fantes GTA på PSP, men på DS? Fett! Men da er vel det GTA 1/2 da, ettersom DS ikke er like kraftig som PSP-en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå