Gå til innhold

Norsk gråstein ankommet Nigeria! og Nigeria-svindleren svarer…


R@ge

Anbefalte innlegg

Ville bare si til dere alle som har spammet meg ned med PM'er at nå er endelig pakken ankommet og utlevert i Nigeria...

 

Jeg kan love dere at de ikke var særlig fornøyd med steinen :D

 

Før pakken kom frem var det en del e-post frem og tilbake, og her for tre dager siden tikket det inn et ganske fantastisk tilbud. De ønsket rett og slett å overføre $400.000 USD til min konto, hvor jeg da altså skulle få 30% av disse for jobben.

 

Dette er jo klassikeren innen Nigeriansk 4-1-9 svindel.

 

Dere kan lese hele saken på sinna.no

Endret av R@ge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk med stor F! Deilig at du setter et eksempel slik som her, det er et eksempel til etterfølgelse. Det var morsomt å følge hendelsen i din forrige tråd fra du mottok mailen hans til du fikk sendt steinen avgårde, og her har vi altså fått presantert slutten på hele prosjektet med at den kom helt frem til riktig mottaker. Du skulle nesten oppdatert førsteposten i denne tråden med all tekst og bilder fra begynnelse til slutt, samt linke til den forrige tråden slik at når den etterhvert synker ned i diskusjon.no-arkivet og blir en klassiker, vil den alltid inneholde hele seansen. (Om noen års tid er sikkert sinna.no linken død, mens hvis det legges til forumet vil det vare for all tid. :D)

Lenke til kommentar
Måtte de ut med med penger til tollen for å få henta pakken eller?

 

ble "Mrs. Stone" loppa for litt penger?

Jeg vet ikke, det virket jo ikke slik om vi skal tolke svaret fra dem.

 

Men uansett, de mottok den i hvert fall, og det er virkelig konge i seg selv.

 

Da vet vi jo at adressen var korrekt også i hvert fall :D

Lenke til kommentar
You Are Banned from this site!

 

Med store røde krigstyper.. Hva er det lille jeg har gjordt galt siden jeg ikke får lese niggeria-svaret, som jeg hadde gledet meg til?

 

Hummm... ikke skrevet noe slemt en gang heller kanskje ;)

 

vel...har fått et par melding er på at noen har fått den meldingen om deres nettleser ikke gir noen IP, men jeg har nå skrudd av denne inntill jeg har funnet løsningen på dette problemet...

 

beklager ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...