Ayb Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Du vil nok få hodet ditt avkappa en del ganger, off-topic Vet ikke om du mente det bokstavelig, men hvis jeg ikke er helt uoppdatert nå så har vel Funcom fjernet muligheten for å kappe av hoder/armer i PVP? Litt kjedelig det, egentlig
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Du vil nok få hodet ditt avkappa en del ganger, off-topic Vet ikke om du mente det bokstavelig, men hvis jeg ikke er helt uoppdatert nå så har vel Funcom fjernet muligheten for å kappe av hoder/armer i PVP? Litt kjedelig det, egentlig det er feil, man har fatalitys i pvp også.
Ayb Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 det er feil, man har fatalitys i pvp også. Ahh, det var bra
skraml Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Søker du på AoC beta på youtube, finner du mange fatalities i pvp (fant ingen "bra" videoer i farta) er den kuleste jeg har sett til nå (pve) Edit: noen til (pve) Endret 29. april 2008 av skraml
Purplehaze Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Hepp! Spiller WoW nu, og har naturligvis (blandt annet) en liten, platinablond gnom med svære dådyrøyne. Og et kjempesverd! Warriorgnomes ftw! Koser meg med gnomen min, og har ikke noe behov for å være "badass" i valget av char på noen som helst måte. But i digress.. Aner ikke helt hvilke muligheter man har til å lage chars i AoC, men ser for meg at det er hakket mere "realistiske" og "skumlere" chars enn gnomer. Dette kan funke på begge måter, og sikkert forskjellig fra person til person. Min første WoW char var en human male. Har aldri vært med på noe så kjedelig! Det er jo ikke "meg" som løper rundt der, så figuren trenger strengt tatt ikke ligne på meg heller. Er ikke så opptatt av RP-biten i disse spillene. Mere interessert i det sosiale og samarbeidsdelen. En artig karakter jeg kan løpe rundt og ha det morro med, er viktigere for meg enn at karakteren ser skumlest ut av alle, og heter en eller annen variant av xXxxXCooonaanxxXXx e.l. Jeg tror ikke noe på at kun badass-folk kommer til å spille AoC. Selv om charsene ser hakket skumlere ut (i alle fall ikke gnomish superdupercute!), er det fortsatt de samme folka som sitter og opptar plassen mellom stolen og tastaturet Jeg kommer til å teste AoC, selv om jeg er en hyggelig og grei person. Men ikke misforstå - jeg kommer fortsatt til å kjøtte ned folk med øks når jeg får mulighet, men har også evnen til å oppføre meg som et tenkende individ i grupper med andre, eller i General chat ^^ (lurer på om de har Barrens chat i Hyboria!) Nei blir spennende å teste ut det her. Kanskje vi WoW-gnomer skal lage oss et guild og løpe rundt og /lick'e og /hug'e folk Gnomeregan Gninja Gnomes!! Endret 29. april 2008 av Purplehaze
Christeven Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Bellicus er kansje inne på noe, vil denne mørke kyniske verdenen gjøre folk "ondere" in-game? Man blir utvilsomt påvirket av atmosfæren i spillet, så får se om det er like lett å fjase og le som i wow, lotro etc. Det er en del morsomme emotes, det skal aoc ha. /Small fish, /medium fish, and /BIG fish Endret 29. april 2008 av Christeven
Olsenhower Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 (endret) AoC-forumet, på lik linje med særdeles mange andre fora, har ofte en del brukere som har en ovenfra og ned-holdning. Sarkastiske, vittige tøffaser. Det er disse som nesten alltid skriker høyest. Unngår man disse folkene ingame, så møter du mange normale mennesker også; de som ikke lar seg oppsluke helt og holdent av et spill, men som samtidig klarer å opprettholde et "sunt" engasjementsnivå. Endret 30. april 2008 av Olsenhower
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Badass for AoC? Kanskje, og derfor skal jeg prøve meg i AoC. 9 år bak murene og like mange lik bak meg er dette spillet helt ment for sånne som meg. Å kunne drepe, hakke, partere og la blodet flyte uten reprisaler er en gave fra oven. Mine bønner har blitt hørt, takk Crom.
Timeo Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 9 år bak murene og like mange lik bak meg Håper det der bare er en dårlig spøk.
Zlash Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 9 år bak murene og like mange lik bak meg Håper det der bare er en dårlig spøk. Ja ganske sykt av staten å gi så lang fengselstraff får bare litt over et dusin kills.
Bytex Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Så du er ikke noob selv når du starter et helt nytt MMORPG altså? For en tulling.
Timeo Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Så du er ikke noob selv når du starter et helt nytt MMORPG altså? For en tulling. Det er jo en forskjell melloms noobs og newbs
Killer_DT Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 (endret) Ja ganske sykt av staten å gi så lang fengselstraff får bare litt over et dusin kills. Litt off-topic kanskje. Men hvor mange går i et dusin? EDIT: Det var Zlash jeg spurte. Endret 1. mai 2008 av Killer_DT
Timeo Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Skrevet 1. mai 2008 Ja ganske sykt av staten å gi så lang fengselstraff får bare litt over et dusin kills. Litt off-topic kanskje. Men hvor mange går i et dusin? Dusin=12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå