Gå til innhold

Sony KDL-40W4000 vs Sony KDL-40W3000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe denne W4000 TV-en (40") til skoleslutt om ca en måned. Og lurer på om det er lurt å bestille allerede nå, eller vente 2-3 uker?

Leste en plass at det var litt leveringsproblemer på de.. Og kan prisen synke mer eller kan den gå noe opp løped av 2-3 uker? :hmm: Sett noen TV-er gått både opp og ned noen tusen i det siste.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe denne W4000 TV-en (40") til skoleslutt om ca en måned. Og lurer på om det er lurt å bestille allerede nå, eller vente 2-3 uker?

Leste en plass at det var litt leveringsproblemer på de.. Og kan prisen synke mer eller kan den gå noe opp løped av 2-3 uker? :hmm: Sett noen TV-er gått både opp og ned noen tusen i det siste.

prisen vil nok ikke variere så voldsomt, så om du skal kjøpe uansett er det ikke noe å vente på. den vil ikke gå ned mange tusen i pris de neste 2-3 ukene det kan jeg ihvertfall love deg... husk at den blir hypet opp noe sinnsykt både her og der, og den dagen noe ala anmeldelsen i trustedreviews kommer i vg blir den utsolgt. foreløpig er det nok bare de mest entusiastiske som vet om den, og shopper... fotball em 7.juni kan kanskje også ha litt

innvirkning...

Endret av stemplar
Lenke til kommentar
Bruker TV'er en egen standard for veggfester, så vis veggfestet støtter TV'er fra 37-60", så vet jeg festet fungerer?

 

Tv'en støtter ifølge amentio VESA 300 x 300 mm. De aller fleste tv fester støtter vesa standaren, så du kan nok velge og vrake i de aller fleste butikker. Trenger ikke å vente en evighet på et produkt fra usa, når du kan kjøpe feste ditt direkte på elkjøp.

Bare pass på at feste støtter størrelsen/vekten av tv'en din!

 

Eller sjekk prisene i prisguiden:

Vegg-/takfeste for TV

Lenke til kommentar

Jeg var på elkjøp i går og så på to tv-er, en som hadde 100Hz og en som ikke hadde det. Og på den som ikke hadde 100Hz hakket bilde noe fryktelig i forhold til den med 100Hz :dontgetit: Er det slik på W4000 også? Den har ikke 100Hz som dere sikkert vet. Eller spiller resten av innmaten i tv-en inn også og ikke bare at den har 100Hz?

Lenke til kommentar

Da var veggfestet i hus.

Dette veggfestet selges på ebay. Ser ut til å komme på ca kr 2.100,- inkl frakt med JetCarrier og MVA.

 

Får håpe den bestilte KDL-40W4000 er stor nok til å skjule veggfestet :cry: . Det ser også ut til å kunne brukes som brøytefeste på en stor SUV :D .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bestillte en 46" W4000 den 14.6 fra Amenito og har enda ikke fått den. Amentio har byttet på lagerdatoen sin 3 ganger nå og økt prisen sin.

Sendte mail til dem, og lurte på hva som skjedde med orderen min, og da viser det seg at Sony sliter med å få ut 46" og 52" av tv'en. Virker som dette kun gjelder W4000K, siden de butikkene som har tv'en på lager har den uten K.

 

Noen som vet om en butikk som har tv'en på lager til ca. 15 000?

 

I prisguiden koster den 16K på det billigste...surt å betale 1500 mer når man vet at man kan få den til 14596,- med litt tolmodighet(noe jeg mangler dessverre)

Lenke til kommentar
Bestillte en 46" W4000 den 14.6 fra Amenito og har enda ikke fått den. Amentio har byttet på lagerdatoen sin 3 ganger nå og økt prisen sin.

Sendte mail til dem, og lurte på hva som skjedde med orderen min, og da viser det seg at Sony sliter med å få ut 46" og 52" av tv'en. Virker som dette kun gjelder W4000K, siden de butikkene som har tv'en på lager har den uten K.

 

Noen som vet om en butikk som har tv'en på lager til ca. 15 000?

 

I prisguiden koster den 16K på det billigste...surt å betale 1500 mer når man vet at man kan få den til 14596,- med litt tolmodighet(noe jeg mangler dessverre)

Tror de har problemer med 40" også, bestilte en rundt 20.5 og den ankommer lagret deres kanskje 1.7.

Da sto det at de muligens fikk den inn 28.5 når jeg bestilte:ermm:

Lenke til kommentar

Kan noen si meg forskjell og disse?

Sony KDL-40W4000 Eks. hos mpx

Sony KDL-40W4220 Hos Euronics

Sony KDL-40W4210AEP Hos Elkjøp

 

Noen som har testet denne i butikk og kan si noe om lyden? Er det noe bass i det hele tatt?

Er det noe negativt med bilde, siden det ikke er 100 hz?

Lenke til kommentar

Fant en side på nett som snakker om dette med 50/100Hz og annet nyttig. Jeg går utifra at dette med w4xxx må ha noe å gjøre med fargene på TVen.

Det er nok ikke bare fargen som er annerledes, om man skal tro Sonydigital-linkSynes W4220 er riktig så stygg i forhold til W4000.W4210 er ikke i listen, men ser ut til å være helt svart.

 

Oppsummert:

Sony KDL-40W4000 = Sort og sølv stilig design med åpning.

Sony KDL-40W4220 = Sort, uten det stilige designet med åpning.

Sony KDL-40W4210AEP = Sort stilige designet med åpning. AEP modellen er en europeisk modell (tilsvarende .E)

Endret av microon
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Fant en side på nett som snakker om dette med 50/100Hz og annet nyttig. Jeg går utifra at dette med w4xxx må ha noe å gjøre med fargene på TVen.

Det er nok ikke bare fargen som er annerledes, om man skal tro Sonydigital-linkSynes W4220 er riktig så stygg i forhold til W4000.W4210 er ikke i listen, men ser ut til å være helt svart.

 

Oppsummert:

Sony KDL-40W4000 = Sort og sølv stilig design med åpning.

Sony KDL-40W4220 = Sort, uten det stilige designet med åpning.

Sony KDL-40W4210AEP = Sort stilige designet med åpning. AEP modellen er en europeisk modell (tilsvarende .E)

På Euronics' sider har W4220 likt design som W4000.

 

kdl40w4220_8233_sony_big.jpg

 

Har sendt en mail til Sony for å høre om det er noen forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...