Gå til innhold

AoC: Amerikansk versjon til release

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei folkens,

Jeg planlegger å skaffe meg en amerikansk versjon av spillet. Hvordan kan jeg gjøre dette, og forsikre meg om at jeg får den før/på release? Digitalt kjøp hadde vært fint.

Endret av edds
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten bruke vanlige nettbutikker som Amazon.com og bestille en amerikansk versjon. Alternativt bruke nedlastingssider som http://www.dlgamer.com og https://gamersloot.net/ (hvis de kommer til å tilby det)

De sistnevnte selskapene kan sende serials på epost i tillegg til å tilby digital nedlasting. Har brukt begge nettstedene for å kjøpe DAoC tilleggspakker og vært fornøyd. Merk at Gamersloot ringer deg på telefon for å bekrefte salget.

Det enkleste er absolutt å bare bestille fra utlandet den versjonen du vil ha og vente på postgangen eller slå til på en DHL / FedEx levering - da er man garantert til å få det til nordamerikansk launch.

Skrevet

Takker for svar. Amazon.com shipper tydeligvis ikke spillet til min adresse, fikk jeg beskjed om.

Hverken dlgamer eller gamersloot hadde AoC.

Tips til andre amerikanske nettbutikker som selger det? :p

Skrevet

Fordi jeg skal spille på de amerikanske serverene. :)

Tenkte på Ebay, men er jeg garantert å få spillet til launch da?

Har også tenkt at om jeg kan få tak i en amerikansk CD-key så skal det være mulig å laste ned klienten. (som en del av den 3-dager-før-greia)

Noen som har ett forslag til hvor jeg kan få tak i en amerikansk CD-key?

Skrevet (endret)
Fordi jeg skal spille på de amerikanske serverene. :)

Tenkte på Ebay, men er jeg garantert å få spillet til launch da?

Har også tenkt at om jeg kan få tak i en amerikansk CD-key så skal det være mulig å laste ned klienten. (som en del av den 3-dager-før-greia)

Noen som har ett forslag til hvor jeg kan få tak i en amerikansk CD-key?

Hvorfor spille på amerikanske servere?

Høres sikkert ut som et teit spørsmål fra min side. Men vi har hatt månedsvis debatt om dette i mitt guild (som er trans-atlantisk).

Hva med problemer som:

-AoC er er sensitivt for lag pga tung grafikk og "realtime" combat.

-Være alene på når ingen andre i guildet er.

-Ikke få rekruttert nye europeere til guildet når noen slutter

-Gå glipp av guild world pvp og siege fordi de gjør det når du sover eller er på skole/jobb?

Fordelerer man får:

-Virker på meg som AoC fans fra Nord-Amerika har mer dybde kunnskap som kan komme godt med.

-De liker også themes mye bedre enn europeere. Virker som om nordmenn og og europeere er veldig loot-orienterte og starter/er med i, guild av den grunn bare.

Jeg var veldig innstilt på å gå på US server. Men jeg tror motargumentene blir for store denne gang. Interessert i å høre hva du og andre tenker om saken.

Endret av maanemann
Skrevet

Vel, jeg ble overtalt til å spille spillet i det hele tatt av en amerikansk venn av meg - hadde aldri spilt det om det ikke var for han, tror jeg.

Han er også sjef for aoc-rp.com, den største nordamerikanske RP-siden relatert til spillet. Guilden jeg er med i er godt igang allerede og relativt høyt profilert, så føler at jeg ikke bør gå glipp av sjangsen.

Dessuten har vi en 4-5 europeere, med planer om å rekruttere flere. (ikke spør meg hvordan, aner ikke)

Tidssone-problemet er det eneste virkelige motargumentet, og jeg kommer til å vurdere det etter en måned eller to, om jeg kanskje hopper tilbake over dammen. Lag tror jeg neppe blir et problem. Har ikke merket forskjell fra EU og NA-spillere i beta'en ihvertfall. :)

Skrevet
Han er også sjef for aoc-rp.com, den største nordamerikanske RP-siden relatert til spillet. Guilden jeg er med i er godt igang allerede og relativt høyt profilert, så føler at jeg ikke bør gå glipp av sjangsen.

Tenkte meg at det var noe relatert til RP ja, hehe. De er rett og slett utrolig mye bedre på det der. Mens det nesten er litt kjemisk fritt for det her borte.

Kan det skyldes amerikanernes sterke vinnerkultur, teamfølelse og ønske om å høre til noe felles tro.....(?) Må være en grunn til at alle de kule guildene er der borte, hehe.

Dessuten har vi en 4-5 europeere, med planer om å rekruttere flere. (ikke spør meg hvordan, aner ikke)

Husk at man må ha ekstremt mange for at de 30-50% som er på skal utgjøre en masse som kan gjøre kule ting. Regner ikke med at dere bare har lyst til å farme mats, hehe.

Skrevet

Joda, sant. Men så er det ikke ALLTID at tidssonene kræsjer. På lørdag/søndag formiddag våkner jeg f.eks opp i prime gaming time der borte. :)

Sendte forresten mail til EBgames nå, de kunne ikke maile meg CD-key i det de shippet spillet. Gahh what to do, jeg MÅ ha det på release!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...