Gå til innhold

Enderlig har den kommet, URGE på 1,5 L flasker!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har du et vinskap og et snusskap hjemme?!

Jepp :D

et lite snusskap, som jeg får plass til 3 1.5L flasker, eller 48 brusbokser :p

Og et vinskap med pålegg, brød, og urge! :D

EDIT: vinskapet står btw, nede i første, og snusskapet står atme pc'en :)

Endret av Famen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sett 1.5l i butikkene der jeg har vært. Hva er prisen på den egentlig?

Og Urge er utsolgt så og si hele tiden på automaten på skolen, 2 knapper. La innpå 15 kr her forleden og så kom det _3_ Urge ut! Gjett om jeg ble glad! :D

Skrevet

Gikk inn i butikken tenkte jeg skulle kjøpe 2 0.5 Urge å så snur jeg meg rundt å der står den..selveste 1.5l urgen!!OMFGWTF 1.5l urge jo!! kjøpkjøpkjøp.. Går til skolen alle bare wtf 1.5 urge :O

Skrevet

Ikke la de ligge for lenge i frysern ;)

Fant endelig noe i Sandefjord også; ICA på Ringveien og Meny Kilen. Ironisk nok er Meny Kilen den butikken jeg handler mest i, men som jeg ikke var innom en eneste gang i forrige uke.

Skrevet
Ikke ille det, egentlig, men skulle ha kosta 10 kr + pant. Da hadde det blitt fart på salget! ^^

Da hadde de forsvunnet raskt fra hyllene igjen også, siden coca cola company ikke hadde tjent noe penger på de :)=

Skrevet
Ikke ille det, egentlig, men skulle ha kosta 10 kr + pant. Da hadde det blitt fart på salget! ^^

Da hadde de forsvunnet raskt fra hyllene igjen også, siden coca cola company ikke hadde tjent noe penger på de :)=

Om den hadde kostet 10-12kr så ville salget vært doblet. Jeg hadde iallfall kjøpt det fremfor cola (noen ganger iallfall :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...