Gå til innhold

Holdt dattera fanget i 24 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er verre enn alt annet jeg har hørt.

 

Sykt, sykt, sykt, han hører hjemme i helvete. Det er helt grusomt å lese om dette.

 

Dette høres ut som et bra manus for en helt urealistisk, psyko drap-, vold- og splatter-/voldtektsfilm. Med det mest vulgære manuset noen sinne.

 

Jeg blir rasende. Jeg har tenkt på dette her i hele dag. Det er så sykt at det er ufattelig.

 

Brenn i helvete!

 

Hun 19åringen må jo være på 4årsstadiet mentalt fortsatt .

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar

Det jeg finner ganske pussig med denne saken er det enorme fokuset på gjerningsmannen. Ingen nevner noe om offeret og hvordan det må være. Alle er ute etter å korsfeste gjerningsmannen og sende ham til helvete. Mennesker som er sjuke i huet gjør de sjuke handlingene sine, enten de blir bura inne i et år eller 10.. eller tydeligvis 100. Løsningen er ikke strengere straffer men bedre oppfølgning i skole, bedre psykiatri for å nettopp fange opp disse utskuddene.

 

Jeg tror alle personene som bodde i den kjelleren har blitt fullstendig ødelagt og at de aldri, under noen omstendigheter kommer til å bli bra igjen. Tenk dere å bli oppdratt i en kjeller med en gris som kommer annenhver kveld og voldtar morra di - og som i tillegg er både far og bestefar! Tviler på at han holdt seg unna barnebarna :-| Desto mer jeg tenker på det hele, desto mer forferdelig blir det. De psykiske påkjenningene han har påført disse menneskene er av utenkelige dimensjoner.

Lenke til kommentar

Husk at dette er et tilfelle av grusom kidnapping og incest som er oppdaget. I 1999 visste vi intet om dette. Da hadde kvinnen vært innesperret i ikke mindre enn 15 år, og skulle forbli innesperret i 9 år til. Det kan tenkes at det eksisterer lignende tilfeller som ikke er blitt avdekket i dag.

Lenke til kommentar

Æsj, ja, jeg tenkte på dette med flere skjebner da Kampusch-saken ble rullet opp. Det må være underlig å ha en virkelighet som begrenser seg til et minimalt antall kvadratmeter generelt umenneskelige forhold og gjentatt seksuelt misbruk; skjønt, en person som er oppvokst i et slikt helvete ser vel på dette som livet, dersom de i det hele tatt har et slikt begrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...