Aizen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 lvl 50 er jo toppen på city of heroes og villains etter det jeg har oppfatta men det jeg luerer på og har lurt på leeeenge er hva som får folk til å spille videre etter de har nådt lvl 50? er jo ingen armor eller epic items som i wow osv.... er det dungeons med rewards eller? så enkelt å greit: hva gjør man når man er i lvl 50 på city of heroes?
vikingkylling Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Spiller for å ha det moro som man gjorde før man nådde lvl 50?
Bata Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Ikke alle som spiller for dopaminutløsningen som man får ved å få fatt på en item eller dinge
Aizen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Så ingen vett altså? må da være noe å gjør? kan noen som har kommet til lvl 50 eller ennå spiller coh sei meg hva det er å gjøre etter lvl 50? pliiiis(A)
Avean Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Lenge siden jeg har spilt det men det er masse å gjøre, foruten PvP så har du tilgang til å utfordre Superbosser på en arena sammen med andre lignende de som bruker å være med på Events. Altså beinharde fiender. Du kan også fortsette å jobbe med superbasen til klanen din hvis du vil, og være med på events generellt som skjer.
Aizen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Lenge siden jeg har spilt det men det er masse å gjøre, foruten PvP så har du tilgang til å utfordre Superbosser på en arena sammen med andre lignende de som bruker å være med på Events. Altså beinharde fiender. Du kan også fortsette å jobbe med superbasen til klanen din hvis du vil, og være med på events generellt som skjer. takk for svar:D hørtes ikke så utrolig kjekt ut da men jaja hva er egentligt vitsen med å drepe "superbosser" når man ikke får noe for det?
TwiiK Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Gi deg selv en kjeks hver gang du dreper en superboss. Problem solved.
Aizen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Gi deg selv en kjeks hver gang du dreper en superboss. Problem solved. HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! dør av latter!
Bjonski Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 CoH høres veldig kjedelig ut.. =/ Hva er vitsen med å spille når det ikke er noe endgame?
alfabanan Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Men det er vel det som faktisk gjør CoH og CoV så fasinerende i forhold til andre spill... Er det er ting jeg fort gikk lei av i WoW er det store jaget etter bedre gear hele tiden. Ser ikke helt vitsen med å spille bare for å få gear som gir deg litt mer styrke eller en smule mer smidighet...
Aizen Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Men det er vel det som faktisk gjør CoH og CoV så fasinerende i forhold til andre spill... Er det er ting jeg fort gikk lei av i WoW er det store jaget etter bedre gear hele tiden. Ser ikke helt vitsen med å spille bare for å få gear som gir deg litt mer styrke eller en smule mer smidighet... hva er fasinerende med å lvl 50 å ikke noe annet? er jo det som er vitsen med et mmorpg? et evighetsspill som du kan spille hele tiden selv om du er i topp lvl. Si meg hva som er vitsen med å fortsette å spille coh når du er i 50 når du ikke kan få tag i bedre utstyr eller armor og sånt? er jo fillen ikke vits å drepe en boss når du ikke for noe igjen for det! Men er det noe nyttig å kjekt å gjør når du er i lvl 50 så kanskje jeg begynner med det.
vikingkylling Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 WoW ble kjedelig fordi du bare jaget etter bedre gear hele tiden, men City of Heroes / Villains er bra fordi du ikke får det engang?
Avean Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Nei det er bra for det faktisk har bra spillbarhet imotsetning til WOW. Her kan du slåss med fysikk som faktisk gjør synlig skade på en spiller. Det er rett og slett morro å slåss til en viss grad. Jeg har sluttet helt med MMORPG`s, betatestet Age of Conan også og liker det ikke. Alt som definerer en bra spiller blir definert av utstyr som du må grinde. Det liker jeg ikke. Sånn er alle MMORPG`s og da går man lei etterhvert uansett.
trettentrettisju Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 (endret) CoH høres veldig kjedelig ut.. =/ Hva er vitsen med å spille når det ikke er noe endgame? Er da mange som spiller: CS, BF, CoD der det ikke er noe endgame, men man spiller for og ha det gøy. . Endret 27. april 2008 av trettentrettisju
scythe Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 CoH høres veldig kjedelig ut.. =/ Hva er vitsen med å spille når det ikke er noe endgame? Er da mange som spiller: CS, BF, CoD der det ikke er noe endgame, men man spiller for og ha det gøy. . CS, BF og CoD har en større følelse av sammarbeid når du er i clan eller spiller på lan osv som jeg ikke følte wow hadde. Ja, jeg har prøvd wow , pretbc og tbc gjort black temple blabla, men poenget med multiplayer spill går bort når du ikke kan ha det gøy med andre og føle et bra sammarbeid. Derfor jeg slutta med wow og heller spiller cs, bf osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå