Gå til innhold

Anmeldelse: Assassin's Creed: Director's Cut Edition (PC)


Anbefalte innlegg

Likte spillet veldig godt og skal sette meg ned igjen snart for å få fler achievements. Det eneste jeg har å utsette på det er at du ikke kan skippe de lange talene alle npcer har.

 

Har en saving helt på slutten hvor Al Muam (eller noe) preiker i 5-6 minutter.

 

Dette var nok den største grunnen til jeg ikke har prøvd så hardt på fullføre spillet 100%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må vel laste ned, fikk 7.8/10 på ign, så ikke værst.

Hvis du ikke har fått det med deg, så er det ulovlig å laste ned spill....

Vel - det er IKKE ulovlig aa laste ned spill! Det som er ulovlig er aa laste ned piratkopierte spill. Det er i dag veldige mange tjenester paa nettet som lar deg kjoepe og laste ned spillet.

 

Word :)

 

Noen må uansett alltid være ute med den stygge svette pekefingeren sin.

 

On topic(litt): Prøvde versjonen til DS, den sugde skikkelig. Men kommer sikkert til å teste PCversjonen når jeg går tom for andre spill.

Lenke til kommentar
Må vel laste ned, fikk 7.8/10 på ign, så ikke værst.

Hvis du ikke har fått det med deg, så er det ulovlig å laste ned spill....

Vel - det er IKKE ulovlig aa laste ned spill! Det som er ulovlig er aa laste ned piratkopierte spill. Det er i dag veldige mange tjenester paa nettet som lar deg kjoepe og laste ned spillet.

 

Word :)

 

Noen må uansett alltid være ute med den stygge svette pekefingeren sin.

 

"Den stygge svette pekefingeren sin"? Jeg bare kommenterte på det fordi når folk flest sier at de skal laste ned spill, så er det som regel på den ulovlige måten. Man sier heller da at man skal kjøpe spillet isåfall, og legger kanskje til at man skal kjøpe det via nett og laste ned derfra.

Ps. Kommenterte det også fordi jeg trodde han var en av de idiotene som tror de er så fantastisk geniale fordi de greier å laste ned et og annet spill ulovlig....

Lenke til kommentar

Har nettopp begynt på spillet og synes det er veldig bra.

Men noe jeg irriterer meg over: Første "oppdrag" etter en skjennepeken fra øverste KKK-leder så skal man "pickpocke" en kar. Til tross for at pick-pocking betyr lommetyveri så skal man bare se på denne karen å følge etter ham. Men samme hvor diskrè jeg er, så går han bare frem og tilbake, og gjør ingenting. Han liker heller ikke når jeg setter knyttneven i trynet hans, men det er vel heller ikke meningen.:p

 

Noen som vet hvordan jeg skal gjøre dette? Første oppdrag(utenom å kjempe de 4 vaktene som har trengt seg inn i KKK-fortet) altså. En kvinne spør denne karen om han kan lagre kornet(grain) hennes, og hun nevner noe om et brev.

Endret av todda7 -2rst1-
Lenke til kommentar

Sikker på at du trykker F (targeting/lock-on) før du forsøker? Før du har gjort det, er pickpocketing en umulighet. Når du først er siktet inn på fyren, er det bare å benytte seg av intervallet i mellom de gangene han snur seg til å komme deg inn bak ham. Hold shift, og du skal ha brevet.

Lenke til kommentar
Sikker på at du trykker F (targeting/lock-on) før du forsøker? Før du har gjort det, er pickpocketing en umulighet. Når du først er siktet inn på fyren, er det bare å benytte seg av intervallet i mellom de gangene han snur seg til å komme deg inn bak ham. Hold shift, og du skal ha brevet.

Fikk det til nå, måtte bare gjøre det på en bestemt plass, samt komme inn fra siden.

 

Takk.

 

Har spilt i hele dag, veldig bra spill, men som sagt, mangler litt variasjon.

Lenke til kommentar
Hatet "Cut" Scenesa i spillet. Istedet for og se ansiktsutrykk og hendelser nært på så man det fra et Fugle perspektiv 40meter borte. Hadde fått mer ut av og høre på Dialogen i Hørespill på Radioenn

 

Du er klar over at du kan trykke en knapp mens de snakker, så får du close-up'ene du så desperat ønsker deg...? :p

 

Dere som synes spillet er altfor lett og har drept absolutt alt med counter-attack må jo ha brukt et år på å gjennomføre spillet. Mye raskere å kaste fienden i bakken og bruke kataren...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

spilt meg igjennom pc-versionen nå. enig i de siste ovenfor her. digga spilet, selvom mye er likt er det kult. savner variasjoner, men regner med at slikt vil bli finjustert i en eventuell oppfølger.

 

digga spillet så hardt at jeg drepte alle 60 tempelridderne etter "handlingen" i spillet. gjorde det for utfordringas skyld og håpet naturligvis at jeg skulle få en feit bonusfilm.

 

men nei... det skjedde ikke en dritt der... er kjipt.

 

men håper på en bedre oppfølger med rikere spillinnhold handlingsmessig, mer variasjon (sideoppdrag bør være forskjelligere).

 

en oppfølger skal garantert kjøpes

Endret av Mort1_s
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...