Gå til innhold

GTA IV "Norwegian Connections" PSN Rekruttering


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vil bare informere om at jeg ikkr får spillet før på onsdag/torsdag p.g.a at absoluttspill.no ikke fikk inn nokk kopier. Men jeg skal prøve å være aktiv så fort som mulig.

 

/Markus aka Shadowfaks

 

 

 

Det går helt greit det , så lenge du er aktiv etter at du har fått spillet.

 

Selvsagt ;)

 

BTW, hvordan er det med disse rankene? Er det slik at det er forskjellige ranker inne på spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående det å være aktiv, dere må jo forvente at de første ukene som kommer de fleste, inkludert meg, til å konsentrere seg om singel player. Kommer selvsagt til å prøve online da, også blir man vel mer aktiv etterhvert. :)

Jeg har skrevet det øverst, at jeg også kommer til å konse på single player'n! :thumbup:

Lenke til kommentar
Tror ikke det er forskjellige ranker inne i spillet, SpillFyr123 kom på det med ranker. Du er ikke en dårligere spiller hvis du er Wannabe enn Don, men hvis du er Wannabe så er du nyest i klanen. Skjønner du? :thumbup:

 

Yes, loud and clear ;)

 

Er det foresten noen mikrofon muligheter på spillet? Slik at vi kan bruke det.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er forskjellige ranker inne i spillet, SpillFyr123 kom på det med ranker. Du er ikke en dårligere spiller hvis du er Wannabe enn Don, men hvis du er Wannabe så er du nyest i klanen. Skjønner du? :thumbup:

 

Yes, loud and clear ;)

 

Er det foresten noen mikrofon muligheter på spillet? Slik at vi kan bruke det.

 

Vet du hva , det lurer jeg også på ? Jeg har ikke lest eller hørt noe om det....:/ Men derfor har vi jo tråden så du kan lett finne medlemmer. Håper at det blir mic - ingame function.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen gameplay filmer med masse våpen ^^?

Du kan jo prøve å søke på youtube. Jeg vet at det er noen som har lagt ut noen videoer, men det er fare for at de er blitt fjernet i og med at det er brudd på en lov eller to. Det skal også være en tråd på GTA forumet hvor det er samlet noen gameplay videoer.

Lenke til kommentar
Noen som vet om noen gameplay filmer med masse våpen ^^?

Du snakka om å være med, gjorde du ikke? Isåfall hva er PSN'en din?

 

 

Ikke spør alle om det, i såfall så sjekk at han er med....

 

Klanen har nå et Nettside : www.ncgta4clan.clansites.com

 

Det hadde vært bra om alle la til hverandre.

 

 

Min PSN er twixxman btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...