Gå til innhold

GTA IV "Norwegian Connections" PSN Rekruttering


Anbefalte innlegg

NC-1.jpg

Hovedtråd

GTA IV "Norwegian Connections" PSN Rekruttering

 

Hei, vi har "expanda/satt sammen" "Dangerous Bullets" og "L.C.M.C." til en klan, "Norwegian Connections".

Vi håper på å bli den største GTA IV klanen i Norge. Vi leter etter seriøse spillere, de som kan spille på "Gaming-tidene" våres og de som kommer til å spille spillet. "Gaming-tidene" vil være i helgene, og kl. 18:00 tiden i ukedagene. Du trenger ikke være med hver dag, derfor har vi reserver. Hvis du vil bli med så legg igjen PSN'en din her :thumbup:

 

I første perioden dvs , før spillets release så "rekrutterer" vi bare 18 personer. Da blir det egentlig 19 personer med meg. Hvis du skal være med i klanen så kan du jo godt legge meg til på PSN. Jeg heter : SlashGunsNRoses

 

Jeg har skaffa en klanside:

http://ncgta4clan.clansites.com/

 

Medlemmer:

Forum / PSN

 

1. Don's:

- Slashfreak / SlashGunsNRoses

- SpillFyr123 / Twixxman

- Tashii^^ / Zerrier

 

2. Bosses:

- HighlineDSG / S-tronic

- Hvo91 / Undesired5535

 

3. Hitmans:

- Mindfreak92 / Shadowfaks

- Klix / trondhov

 

4. Assassins:

- Oakis / Oakis

- Kimmag / Kimmag - Kimpettersen

 

5. Privates:

- DeNile / Anhur

- "Har ikke Forum" / Petmyh93Kroken

 

6. Family:

- keeperno / Keepern0

- Entertainment / Mada1986

 

7. Armsdealers:

- mafiaman / elmek

- Peppah / Peppah

 

8. Thugs:

- "Har ikke Forum" / vevegar

- Toska92 / Toskabomlo

 

9. Wannabes:

- Gundern / Gundern

-

 

Kjapp deg, før de ledige plassene blir tomme!!!

 

En ting til , det du skriver som din info her , det må du også sende til meg som melding .

 

Hvis det blir mulig å ha " Clan-Tag" i GTAIV så skal alle fra clanen ha [NC] i sin clan tag så folk vet hvem vi er.

 

Våpen:

 

Her står det egentlig ganske fritt, når vi spiller matcher er det fint med god variasjon.

 

Klær:

 

NB! (Oppdaterer dette når spillet har kommet!)

 

 

Regler:

- Du må snakke med en Don (Meg, Spillfyr123 og Tashii^^) hvis du vil starte Clan War

- Du kan ikke verve andre klanmedlemmer uten en Don's tillatelse

- Du skal hjelpe en i klanen hvis han/hun trenger hjelp

- Du blir kicka hvis du ikke er aktiv, eller hvis du ikke følger reglene

 

Om Klanen:

En av de første Norske klanene til Grand Theft Auto IV på PS3. Vi er en rolig klan kan du si. Vi starter ikke wars uten grunn eller noe slikt. Dette er ikke noe Counter Strike clan , så det blir nok ikke noe matches mot andre klaner p.g.a for å få til det så blir det veldig masse styr. Vi er på en måte en free roaming klan bare at vi er med i alle MPGame typer. Forhåpentligvis så blir vi aktive lenge og slår ut "konkurransen".

Endret av Slashfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok , det med ranken var min ide så jeg får forklare . Jeg tenkte at rank systemet var bare en liten detalj , feks hvis du er i Wannabe ranken så vet jo de fleste at du er ny når vi spiller . Det er ikke sånn at dem som er lavere i rank er liksom dårlige spillere eller noe og at de som er dons er best og ingen sier imot dem. Ide`en bak systemet var bare for å ha en nice touch til tråden her.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg vil bare informere om at jeg ikkr får spillet før på onsdag/torsdag p.g.a at absoluttspill.no ikke fikk inn nokk kopier. Men jeg skal prøve å være aktiv så fort som mulig.

 

/Markus aka Shadowfaks

 

 

 

Det går helt greit det , så lenge du er aktiv etter at du har fått spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...