Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg elsker en jente <3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynn med å si noe morsomt. Noe litt rart så hu ler litt av deg og litt av vitsen. Funker alltid for meg^_^

 

Du er kanskje litt ung til det, men alkohol og festing er ofte synonymt med nye venner, så det er bare å skjenke henne, så har du det på gli!=D

 

Hvis ikke kan du jo snakke om skolen, vært, andre folk, størrelsen på lønninga til mor og far din og andre utrolig relevante tema!

 

Lykke til:D

Lenke til kommentar

Ikke kødd med å elske en du aldri har snakka med! Gjorde det i 2 år (greit nok, kjente hu over nett) da jeg var yngre og har nå vært sammen med hu i 1 1/2 år. Man vet aldri hva som kan skje! ;)

Det beste tipset jeg kan gi er at du burde være deg selv 100%. Ikke prøv å være en superkul, kjekk type om det ikke er deg. Da er du garantert å faile. I tillegg liker jenter som oftes selvtillit hos gutter. Prøv å finn litt ut om hu, hva hu liker å gjøre på fritida og hvilke folk hu henger med. Alltids greit for å finne ut hvordan du skal gå fram.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Du kan se etter felles interesser hos dere begge, slik at du har noe å starte en samtale om.

Deretter kan du jo snakke med henne om det. La oss si at det er om fotball.

 

Hvis hun liker fotball (Rosenborg såklart =P), så kan du jo invitere henne på en fotballkamp for eksempel.

 

Eller hvis det er så enkelt som å fly drage, så inviter henne med på det. = )

Lenke til kommentar

Må legge til at det ikke er smart å fake interesse for å score poeng! Hadde en kamerat som var forelska i ei jente som var filmelsker å så veldig mye film. Det gjorde ikke han, men ga inntrykk av at han gjorde det da han prøvde seg på hu. Men etter at hu prøvde å diskutere litt film med han så skjønte hu kjapt at han ikke hadde peiling på film og avslørte han. Da har du som regel allerede tapt. Jenter vil ha "ekte" menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...