TigerBlack Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 (endret) Fikk en oppringning fra Netcom idag der han spurte om jeg ville oppdatere mobiltelefonen min.. jaja helt ok med en sponsa telefon når Netcom får mesteparten av regninga. Jeg har ingen planer om å bytte leverandør i allefall.. Men så kommer det da.. hva skal en velge ? Jeg trenger ikke det helt store kameraet, skal jeg ta bilder har jeg utstyr til det ,men ett som duger som snapshots hadde vært greit. Musikkfunksjonen er egentlig viktigere.. En god allrounder som ikke koster sjorta. Har aldri hatt 3G telefon, så hva dette går ut på er jeg ikke sikker på. Har plukket ut noen som kan være intresante Sony Ericson SE W910i SE W890i SE W660i Nokia 5310 Nokia 5610 Nokia 6110 Noen som har noe erfaringer/meninger ? Endret 24. april 2008 av Scanor
Mr team Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Fikk en oppringning fra Netcom idag der han spurte om jeg ville oppdatere mobiltelefonen min.. jaja helt ok med en sponsa telefon når Netcom får mesteparten av regninga. Jeg har ingen planer om å bytte leverandør i allefall.. Men så kommer det da.. hva skal en velge ? Jeg trenger ikke det helt store kameraet, skal jeg ta bilder har jeg utstyr til det ,men ett som duger som snapshots hadde vært greit. Musikkfunksjonen er egentlig viktigere.. En god allrounder som ikke koster sjorta. Har aldri hatt 3G telefon, så hva dette går ut på er jeg ikke sikker på. Har plukket ut noen som kan være intresante Sony Ericson SE W910i SE W890i SE W660i Nokia 5310 Nokia 5610 Nokia 6110 Noen som har noe erfaringer/meninger ? 3G har en raskere overføring av data, er mer strømkrevende, og har ikke like god dekning som GSM, dog har den bedre kvalitet på samtalene ved ringing. Vel, mht beste allrounder av de du lister opp, er det 5610, "broren 6500 slider ser betydelig bedre ut, siden 5610 i mine øyne er (og Xpress serien til nokia i sin helhet) ser ut som de er designet til 12-13 åringer... Dette har vært en skikkelig problem mobil, så pass opp (masse returnerte modeller pga feil) Alle disse er meget bra modeller, W890i er først og fremst en design model, W660i er for gammel til å bli vurdert, W910 ble velkåret til beste mobil i 07, bra skjerm, men veldig svakt kamera. Mht 6110 og 5310 så er det heller ikke noe å rope hurra for. Ville anbefalt en mobil som har et AF kamera, så K800 (K810), K770, T650, evt N73 hvis du vil ha et åpent OS? Prøv disse i en butikk å fin ut hvem du liker, alle modeller har pluss og minus. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå