Gå til innhold

AoC: Kom du inn i open beta?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498
Skrevet

yey, tok bare 24 timer og laste ned, og nå¨2 timer å legge inn :whistle:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

var litt overdrevet ja :yes: får noen av dere fatal error når dere starter launcheren? den får vist ikke lastet ned en patch?

Skrevet
Noen som vet om man må skrive inn keyen et eller annet sted for å activate accounten?

Gjorde det på funcom.com - vet ikke andre stedet atm.

Skrevet

Fanken ass, PC går plutselig i sleep mode over natta selv om jeg har skrudd det av (vista ftw) :dontgetit: og dette fører til at jeg må starte downloaden helt på nytt fra scratch i dag, så jævla unødvendig!

Gjest Slettet+130498
Skrevet
Noen som vet om man må skrive inn keyen et eller annet sted for å activate accounten?

Gjorde det på funcom.com - vet ikke andre stedet atm.

hvor på funcom sidene gjorde du det da?

Skrevet
Fanken ass, PC går plutselig i sleep mode over natta selv om jeg har skrudd det av (vista ftw) :dontgetit: og dette fører til at jeg må starte downloaden helt på nytt fra scratch i dag, så jævla unødvendig!

Sånn gjorde min en 3-4 ganger og, men nå har jeg bare 2 timer igjen! :D Funka faktisk etter at skrudde av faktisk, på strøminnstillinger! Nå har jeg ikke fått bluescreen ift sleep mode heller :D

Ber på mine knær om at den skal klare å laste ferdig.. 2 timer igjen, går ikke akkurat raskt på min 2mb linje :blush:

Skrevet

Tingen er den at jeg hadde skrudd det av på power options, men fortsatt fortsetter den å gjøre dette av en eller annen grund.

Og den gidder ikke slå seg på etterpå, må faktisk restarte PC =/

Gjest Slettet+130498
Skrevet

takker for linken. da var kontoen laget. da er det bare å vente på torsdag da :D fredag blir det registrering av den 3 dagers saken som jeg fikk med forhåndsbestillingen. dette blir en travel uke med gta4 på tirsdag og aoc på torsdag. er spent på å se ytelsen på pcen min.

Skrevet (endret)

Det var da voldsomt så lenge installeringa skulle stå på "updating directX components? Helt i slutten av wizarden.. Eller har min klikka? ._.

Ble ferdig nåå, surt at vi ikke kan hente patch før torsdag :(

Endret av braxboy
Skrevet

oc2x2.fileplanet.com ser jeg det står i url'n valgte bare random en av de, og bruker ikke den jallaklienten de tilbyr, men opera. Var nede i 750kb/s i stad, men er oppe i nesten 900 igjen nå :D

Skrevet (endret)

Bruker selv Download Manager, så kan hende det er derfor det går så tregt, men er snart ferdig med å laste ned uansett. 70% done :)

Er ivertfal raskere enn Warhammer Online closed beta torrenten, den var VELDIG treg.

Endret av DNA
Gjest Slettet+130498
Skrevet

hvor lenge varer betaen?

Skrevet

fikk akkurat en beta key og holder på å laste ned clienten:)

Betaen er vell fra den første mai og fram til tett før release

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...