Gå til innhold

Burnout Paradise 1.3 patch: Cagney [UTE NÅ!]


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da kjøpte jeg meg Burnout: Paradise, så da blir det vel Cagney på meg også! :D Er det forresten i denne updaten motorsykler kommer, eller er det i Davis updaten?

 

Det er i Davis etter som jeg vet, den kommer forresten kanskje til og koste penger men ikke helt sikkert enda da. Denne updaten inneholder en del fix, ny bil, egen musikk i spillet og masse andre ting.

Lenke til kommentar
Noen som vet når trophie støtte kommer?

 

Slutten av august, i Davis updaten :)

Nedtur :p håpte at det kom så fort så mulig :p kor står det da?

 

http://www.criteriongames.com/article.php?artID=310

 

EDIT: Her står det hvordan man får Olympusen: http://blog.us.playstation.com/2008/07/10/...update-is-live/

Håper bare at ikke sommerferien kommer i veien...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

"And talking of upcoming PlayStation-specific features, we’d like to confirm here that Criterion WILL be supporting PlayStation Trophies in a future update of Burnout Paradise. It won’t be the Codename: Cagney update, but Trophies will be coming to Paradise soon."

 

http://blog.us.playstation.com/2008/07/01/...rnout-paradise/

 

Så, som du sier, trophies trenger ikke kommer i Davis :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Etter mye diskusjon rundt Criterion-forumet, ser de nesten ut til at vi kan få Hunter Olympus denne helgen.

 

Som en føre var, alle som har BP til PS3, legg meg og alle andre til i friendslisten om dere ikke har gjort det, og om vi spillere har full kontroll, så inviterer vi hverandre og forsikrer oss om at alle får Olympusen. Det skjer via Road Rage som i linken jeg ga over. Altså, om forholdene er til rette, hjelper vi hverandre med å få doningen.

 

For eksempel bare en på det røde laget av gangen og tar ned alle andre. Så er det nestemann, til alle har den! Enig?

 

Når det samme skje på 360 kan dere gjøre det der, sett at vi har ønskeforhold. Været blir kaldere utover, så forholdene der burde fungere i mot utflukter ut i skauen.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Etter mye diskusjon rundt Criterion-forumet, ser de nesten ut til at vi kan få Hunter Olympus denne helgen.

 

Som en føre var, alle som har BP til PS3, legg meg og alle andre til i friendslisten om dere ikke har gjort det, og om vi spillere har full kontroll, så inviterer vi hverandre og forsikrer oss om at alle får Olympusen. Det skjer via Road Rage som i linken jeg ga over. Altså, om forholdene er til rette, hjelper vi hverandre med å få doningen.

 

For eksempel bare en på det røde laget av gangen og tar ned alle andre. Så er det nestemann, til alle har den! Enig?

 

Når det samme skje på 360 kan dere gjøre det der, sett at vi har ønskeforhold. Været blir kaldere utover, så forholdene der burde fungere i mot utflukter ut i skauen.

 

MÅ man være online på et spesielt tidspunkt for og få bilen?

Lenke til kommentar
Får forhåpentligvis tid til å spille litt i helga. Online Marked Man var kjempemorsomt!

Spennende når man er en av de siste som ikke har vært Marked Man, det kommer opp "The marked man is... YOU!" og alle de andre forsvinner fra radaren. :-)

 

Eller når du nettop har kommet inn og er helt på andre siden av byen og du er ut nest først XD lalalalala, ingen til å jage meg her gitt!

Lenke til kommentar
"And talking of upcoming PlayStation-specific features, we’d like to confirm here that Criterion WILL be supporting PlayStation Trophies in a future update of Burnout Paradise. It won’t be the Codename: Cagney update, but Trophies will be coming to Paradise soon."

 

http://blog.us.playstation.com/2008/07/01/...rnout-paradise/

 

Så, som du sier, trophies trenger ikke kommer i Davis :)

Dette her e antageligvis ingenting men dette e i bloggen:

Week #1 we set the blog alight with details of the new game modes coming to Burnout Paradise in the Codename: Cagney update.

(And mentioned 1080i support for those who have HD TVs that only support that mode!)

 

Week#2 we talked about the Timed Challenges coming to Burnout Paradise in the Codename: Cagney update. (And broke the news that we’re supporting PlayStation Trophies retroactively in Burnout Paradise at some point, too!)

 

This week…

 

Well, we’re pleased to announce that Codename: Cagney – the FREE update game of changing content for Burnout Paradise is here!....

 

Og lengre nede i posten står det:

 

So there you go – more exciting and innovative stuff from Criterion Games. Now, let’s see what we can come up with for Week #4!

Kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...