Gå til innhold

Burnout Paradise 1.3 patch: Cagney [UTE NÅ!]


S-r-ex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulig med splitscreen, hvis ikke vil det komme?

 

Er det kun mulig å freeroame online?

 

Nei, splitscreen er det ikke. Criterion ville ha spillet til å dure jevnt på 60fps, men det gikk ikke slik når de prøvde splitscreen på studioet, så derfor ble det droppet. Kan håpe på at de ser lyset og prøver om de kan få det til ved 45fps...

 

Når det gjelder online, les litt lenger opp i tråden, Criterion har nettop lagt til 70 nye challenges fra de 350 som var der, og du kan lage både ranked og unranked races, og man har:

Marked Man Marked går på tur, poeng for å ta ned marked/unslippe om man er marked

Road Rage Rød mot blå, rød jakter på blå som skal unslippe, rød får poeng for takedown

Stunt Run Som vanlig stunt run, man vinner om man klarer å få høyest sum. Om man er ute kan man jakte ned de som fortsatt er med og ødelegge combo'en fullstendig for dem og melde dem ut samtidig om det skjer når prøv-igjen-tiden er over. For å vinne må du riktignok la tiden gå ut når resten av folka er ute av løpet.

Lenke til kommentar

I går ledet jeg en online stunt run når de andre hadde gått ut, og det var utrolig vanskelig å slippe unna de andre, og samtidig prøve å la tiden gå ut. Kunne jo ikke stoppe helt opp, og samme hva jeg gjorde når jeg kjørte fikk jeg stadig små hopp eller skrenser, så klokka begynte å gå på nytt...

Marked Man var forresten kult å spille inne på flyplassen. Tror det blir litt for kaotisk med 8 spillere, maks 3-4 tenker jeg. Mange steder å gjemme seg og stå på lur til Marked Man kommer forbi.

Det ser ut til at Rai Jin (bilen på startsiden) blir frigitt for alle ganske snart. Hittil har den bare vært tilgjengelig for Elite-brukerne på Criterion-forumet, noe som har ført til endel sutring. (Både fra de som fikk den, fordi de ikke fikk spesifisert at de egentlig var betatestere for bilen, og fra de som følte at de fortjente bilen av en annen grunn)

Lenke til kommentar

Jadda, der var Rai-Jin prøvekjørt! husk, kun online, helt til høyre i junkyarden...

 

Bilen som kjent mangler boost, som gjør den ganske annerledes å kjøre. Man trenger ikke å måtte tenkepå å bygge opp boost hele tiden, men man er noe tregere ut av kinkige situasjoner.

Den er jævla baktung, og med bakhjulsdrift er den faktisk utrolig morsom å drifte med, det kommer ikke av seg selv i denne bilen. Prøv den i svingen på Newton Drive, så skal dere se hvor gøy den er! Men den er litt for glad i å drifte, så hvis du svigner litt krapt i høy fart vil den drifte av seg selv.

Til slutt så er den ikke værst i hopp, faktisk bedre enn de fleste høyere biler, og nesten på linje med Cavalry, men sitter fremdeles som limt til bakken. En god 8.5/10!!!

Lenke til kommentar

Opplevde en morsom bug her om dagen, jeg var i online freeburn og kjørte rundt i en Hot Rod Coupe, men dro til en junkyard for å bytte bil. Skulle velge Rai Jin, men mens jeg velger den starter host en Online Marked Man, som så blir kansellert like etter. Når jeg så kommer ut av junkyard har jeg en rød Rai Jin, med stunt boost! :!: Den var helt sjef!

Hvis jeg gikk inn på kartet så det fremdeles ut som jeg kjørte Hot Rod.

Når online freeburn ble avsluttet hadde jeg fremdeles stunt Rai Jin offline! Når jeg gikk online igjen forsvant boosten, men bilen var fremdeles rød. Og når jeg dro til junkyard så det ut som jeg hadde en rød Hot Rod (selv om fargen sto som platina).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Velvel, da var Hunter Olympus ute til allmenheten, men selv syns jeg lite om den. Greit, den er stor og tung, og den går fort. Men først må man få den opp i fart. Og det tar tid. Lang tid. Laaaaaang tid. Ja se der, der er den oppe i toppfart...det betyr nytt batteri i høreapparatet...Ble eid av en kis i Inferno Van...Holder meg til Rai-jin, jeg :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Slapp av, andy! Trophies kommer snart, men ting må falle litt på plass her og der, man må finne bugs som må lukes ut, testes hele veien gjennom, etc etc. Er ikke bare-bare å legge ut en patch, og dessuten må Sony selv gå gjennom den.

 

Men nå kan vi vel kanskje la denne tråden dø og heller bruke Bikes-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=993358

 

Kommer til å opprette en tråd for Island-pakken når Criterion sliper mer info om den.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...