Gå til innhold

The Ring


unwill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den var ganske skummel og har i ettertid måtte se meg bak ryggen en del ganger om kvelden/natten. Men så er jeg av den lettskremte typen også da. :roll: (Men det er vel også da man får mest ut av skrekkfilmer?)

Edit: Glemte å gi terningkast. Den får 5'er av meg.

Lenke til kommentar

Jeg har kunn sett den japanske(eller asiatiske) versionen av filmen, og jeg var MEGET imponert av japanerene som faktisk har laget en meget bra film(kanskje ikke sånn at man skvetter til) der stemningen absolutt er å ta på.

Men slutten var litt tynn, så jeg håper at de har forbedret den i den amerikanske versionen.

 

Ringu (The Ring) får vel en 4'er av meg. :shrug:

Lenke til kommentar
Skulle se Gangs og New York, men den var utsolgt så jeg havna på premieren til The Ring istedet. Grei grøsser, fikk mang kvinnfolk i salen til å grine, og meg til å le.

 

Terningkast 4,5

 

:o grine?

 

jeg skal se den til fredag tenkte jeg.. kunne godt tenkt meg å bli skremt.. men grine! jeg trodde det var en grøsser? ikke Titanic liksom? :roll:

Lenke til kommentar

Din IMDB-rippoff :p

 

hehe, liker å rate filmene x av 10 poeng med 0.5 som intervall. 1-6 blir for grovt IMHO. Liker ikke helt ordet "terningkast" heller da ratinger ikke skal være helt tilfeldig. oi hehe, så jeg hadde rata filmen likt som imdb også jo =) pleier som regel å ligge litt under imdb ratinga.

 

PanzerFaust: Hvordan i pokker klarer du å slå 4.5 med en terning? :p

Lenke til kommentar
jeg skal se den til fredag tenkte jeg.. kunne godt tenkt meg å bli skremt.. men grine! jeg trodde det var en grøsser? ikke Titanic liksom? :roll:

Det satt ei bærte bak meg som begynte å grine. Det var nok heller av skrekk enn av sorg ;) Eller kanskje det var typen hennes som valgte å slå opp midt under filmen...hvem vet :shrug: Du har med andre ord ikke noe å bekymre deg Penta. Etter hva jeg har lest virker du som ei temmelig robust dame ;)

 

PanzerFaust: Hvordan i pokker klarer du å slå 4.5 med en terning? :p
PanserNeven kjører showet i dag ja ;) I'm a regular comedian :woot:
Lenke til kommentar

Terningkast;

Hvorfor tror du det finnes 6 karakterer på ungdomskolen og vgs? Sensorer og lærere bare slår en terning for å bestemme din karakter... det fungerer der og det fungerer på filmer også :)

 

Har faktisk sett Gans of New York også, syns den er litt rar jeg.

 

Penta; Vet ikke om det er den riktige filmen for å bli "skremt". Kjæresten min ble ikke skremt i det hele tatt. Den er ikke så skumell...

 

*** ring ring *** 7 days....

Lenke til kommentar

Akkurat kommt hjem selv. Tror eg ska ringe venninna mi nå. Hu va vettskremt :D Og hu sko være hjemme alene i natt...det er nærmest storm ute nå. Hihihihi *ond latter*

 

Men filmen var bra den! Sjelden jeg går fra kinosalen med et sånn kick!

 

*hmm, ble litt skummelt her nede i kjelleren nå*

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...