Gå til innhold

UTFORDRING: La oss bytte til sidemål!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Berre for å minne alle på det, hugs å sende meg PM om du vil ha namnet ditt i førsteposten.

Kjekt å se at diskusjonen florerer, og hyggeleg å se at så mange er positive til det! Personleg har eg lært ein god del av dette.

Eit god tips for dei som bruker Firefox (eg bruker det berre her på diskusjon, og ellers Opera) - det finst ei god ordliste. Den retter ikkje nødvendigvis opp alle feil, men ord du skriv feil får du ein raud strek under. Når eg begynte hadde eg raud strek i heile innlegget nesten, nå har eg berre på eit ord eller to (Firefox eksempelvis).

Lukke til, og takk for at alle er så positive. Sjøl trur eg at eg kjem til å fortsette å skrive utover ein månad - eg har så godt av det. Skal legge ordlista i førstpost for dei som ynskjer å prøve den ;)

Lenke til kommentar

Eg har ikkje tenkt å byte frå nynorsk til bokmål, for eg trur ikkje det ville hatt noko effekt verken for meg eller meddebattantar å auke bokmålsmajoriteten på forumet ved å skifte. På den andre sida tykkjer eg det er flott at nokon freistar seg på eit prosjekt som dette. Problemet med sidemålsundervisinga i dag, slik eg ser det, er manglane evne til å engasjere og engasjement og lyst til å lære er det eg ser i denne tråden. Eg vonar De alle lærer noko av dette, om det er kjennskap til språkleg oppbygning, utvida vokabular på både hovud- og sidemål eller lyst til å lære og nytte språklege evner i større grad. Lukke til alle saman!

 

dagr0z: Kjempeflott at du likar nynorsk så godt!

Lenke til kommentar
Husk at man ikke skriver "ynskjer å prøve den", men "ynskjer å prøve han/ho".

Kva viss det er snakk om inkjekjønn? Da bruker ein "den"?

Høres ikke disse setningene litt rare ut?

Huset bada i ettermiddagssola sundag ettermiddag. Den var eit svart hus.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Eg elskar nynorsk ettersom det ligg nærmast mange talemål :thumbup: Det er mange ting felles med målet mitt au :)

 

Dette er framleis ingen orsaking for å skrive på dialekt. :nei:

Og derfor kjem eg ikkje til å gjera det heller :ermm:

Endret av Vierett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...