Gå til innhold

Lite spørsmål om Captain your Country, og UEFA 2008


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir vel på samme måte som Be a pro, der jeg spiller som en spiller, når jeg ber om en pasning, hvis den går til motspiller, hvem får "skylda" da? med tanke på karakter.....

 

Spilleren som sendes pasningen får "skylda". Har spilt dette en del, og det er veldig bra :D Jeg testet ut diverse ting, blant annet fikk jeg rødt kort tidlig i kampen. Da fikk jeg valget mellom å se kampen som tilskuer eller gå ut av kampen. Da måtte jeg stå over de to neste kampene faktisk hehe. Og jeg mistet plassen min på landslaget (ble ikke tatt ut).

 

legger til et lite spm til, hvordan kan jeg få folk til og løpe i angrep samme meg?

husker på fifa08 hadde jeg en pressure knapp

 

Du har en valgmulighet i menyen til å velge at alle spillere skal være med oppover på kontringer f.eks. Så fort du får ballen på egen banehalvdel og løper oppover så følger de andre med. Trykker du på LB så kan du sende spillere på løp manuelt. Var det svar på det du lurte på? Ikke helt sikker på om jeg forstod deg rett :)

Lenke til kommentar
Du har en valgmulighet i menyen til å velge at alle spillere skal være med oppover på kontringer f.eks. Så fort du får ballen på egen banehalvdel og løper oppover så følger de andre med. Trykker du på LB så kan du sende spillere på løp manuelt. Var det svar på det du lurte på? Ikke helt sikker på om jeg forstod deg rett :)

 

Du forstod utmerket, skal sjekke menyen etterpå :)

 

Genialt spill, at du faktisk ikke kan bli tatt ut hvvis du ikke spiller bra nok, genialt konsept! men har faktisk aldri blitt tatt ut eller satt inn i en kamp, skjer ikke dette?

 

(har akkurat spilt igjennom captain your country) :D

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar
Du har en valgmulighet i menyen til å velge at alle spillere skal være med oppover på kontringer f.eks. Så fort du får ballen på egen banehalvdel og løper oppover så følger de andre med. Trykker du på LB så kan du sende spillere på løp manuelt. Var det svar på det du lurte på? Ikke helt sikker på om jeg forstod deg rett :)

 

Du forstod utmerket, skal sjekke menyen etterpå :)

 

Genialt spill, at du faktisk ikke kan bli tatt ut hvvis du ikke spiller bra nok, genialt konsept! men har faktisk aldri blitt tatt ut eller satt inn i en kamp, skjer ikke dette?

 

(har akkurat spilt igjennom captain your country) :D

 

Det har jeg ikke forsøkt. Om man scorer selvmål og bare slår feilpasninger så bør man vel bli byttet ut? Utrolig artig modus det her :) Håper virkelig de tar med seg disse lyspunktene med i FIFA 09. Husker jo Champions League-spillet var veldig bra og hadde mange nye ting, men disse ble kuttet ut i FIFA 08.

Lenke til kommentar

litt rart, jeg spiller med Frankrike(Henry) scorer flust med mål, fikk man of the tournament og toppscorer, men (nesten) hver kamp klarer Viera og få den ballen, og kapteinsbindet :/

 

tyder litt på at jeg har spilt bra nok, selv om jeg ikke fikk spille siste kampen i kvaliken(hadde 5.3 i karakter) hehe....

 

men har ikke blitt selvmål enda, kansje derfor jeg ikke blir bytta ut :D

Endret av Microgekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...