Gå til innhold

ønsker feedback på lyset i konsertbildene


Anbefalte innlegg

godt mulig bandene ser på utstyr, men eg ser på kordan folk holder kamera. en jente med samsung som holder kameraet keitete er neppe særlig flink.

 

 

Nå skal vel ikke du skrike så høyt? En som leverer bilder som deg er jo ikke akkurat heller så flink, uavhengig av hvor bra du holder kameraet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal vel ikke du skrike så høyt? En som leverer bilder som deg er jo ikke akkurat heller så flink, uavhengig av hvor bra du holder kameraet ditt.
Hvis du er sur på Aksjetrading synes jeg du skal ta han på det du er sur for i stedet for sånne sleivspark.

 

Han eksperimenter her. Prøver seg på en ny måte å bruke blitzen på. Det synes jeg han skal få kredd, for i stedet for pepper.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
kom gjerne med noen konsertbilder eller sport. du har jo sagt at dette er svært lett, mens det du er læregutt i, er svært vaskelig. så jeg venter i spenning på noe annet enn et terrasegulv fra deg. tar du utfordringen?

 

Sitèr meg i at jeg skriver "Konsertfoto er lett"

Sitèr meg i at jeg skriver "Min fotosjanger er vanskelig"

 

Jeg er heller ingen lærergutt da jeg er ganske så selvlært. Jeg vet hva jeg vil ta bilde av, jeg vet hvordan jeg vil bildet skal bli, og jeg utfører oppgaven etter det, ingen som lærer meg hvordan jeg skal ta bilder.

 

Utfordringen er? Vise deg bilde av noe annet enn et terrassegulv?

Si hva som imponerer deg så skal jeg prøve å gi deg det etter beste evne. Ingen vits i å be om et kjempebilde under sjangeren "konsert" heller, da jeg ikke har knipset det. har heller aldri sagt at at jeg har knipset det, og heller aldri sagt det er lett, og da kommer vi tilbake til min første setning i denne posten.

 

Bare for å legge til, så har jeg aldri ment terrassegulvet var spesielt bra, tror jeg skrev det i tråden og.

 

Er det for mye å forlange å få høre hvor gammel du er?

 

 

- Tror det var alt...

Lenke til kommentar
Nå skal vel ikke du skrike så høyt? En som leverer bilder som deg er jo ikke akkurat heller så flink, uavhengig av hvor bra du holder kameraet ditt.
Hvis du er sur på Aksjetrading synes jeg du skal ta han på det du er sur for i stedet for sånne sleivspark.

 

 

Det jeg er "sur" (dine ord) på aksjetrading for er at han sleivsparker i alle retninger selv. Det blir jo bare desto mer provoserende når han gang på gang viser seg dårligere enn de han sparker etter. Jeg holder bare balanse i universet. Det er en tung byrde, men noen må gjøre det.

Endret av Psyc0re
Lenke til kommentar
Jeg holder bare balanse i universet. Det er en tung byrde, men noen må gjøre det.
LOL.

Steike godt svart :)

 

Og så tar du bladet fra munnen og kommunserer direkte. Da gir du mannen en mulighet til å forholde seg til det du egentlig mener. Bra.

 

Onkel Tim ;)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Niks.

kom ikke med kritikk på bildene fordi alt jeg ville si om dem allerede var sagt. kunne quotet de andre, men syntes det var unødvendig. derfor kom jeg heller med litt hyggelige råd om hvordan du kunne forbedre de tingene kritikken omhandlet.

 

og i fremtiden:

når noen smiler til deg, prøv å ikke gi dem en på tygga tilbake.

det var også et gratis hyggelig råd som jeg føler selv fungerer.

 

:)

Lenke til kommentar

Kanskje du kan overtale bandet til å få knipse løs på en øving eller fem? Det er ganske hensynsløst mot publikum og band å knipse løs med blitz på en konsert. (Selv om det i alle fall er metal og ikke myk jazz). Eksperimentering = bra, hensynsløshet = blæ.

 

Når det gjelder bildene, så tror jeg du trenger å jobbe mer med blitzteknikken din før du får kontroll på sluttresultatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...