Gå til innhold

Til alle med asus a7n8x og r9700pro


Anbefalte innlegg

Kan dere være så snill og skrive hvilket radeonkort dere har (mener da evt hercules, sapphire etc) og om dere har hatt noen problemer med denne kombinasjonen.

Grunne til at jeg spør er fordi jeg har sendt inn mitt radeonkort pga det ikke funka med a7n8x og vil vite hvilke som funker.

Jeg hadde et av de første r9700pro kortene som kom ut av merke club-3d

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har et crusial 9700 pro som fungerer problemfritt med det samme hovedkortet.

 

hadde gf 4200 før og avinstallerete skikkelig, før jeg slo av maskina og satte i det nye ati kortet.

catalyst 3.1 +dx9.0 og alt funker

winxp pro med servisepack 1 også.

ingen tilleggskort da.

Lenke til kommentar

crusial kortet er ikke veldig overklokkings vennlig da, men derimot er det veldig stabilt og det er det viktigste for meg.

Har også prøvd det på min pentium med asus pb533-e kortet og funker helt konge der også. (har lest at noen har problemer med ati på det kortet).

 

PS ! stabilitet foran overklokkings egenskaper er mitt motto :D

Lenke til kommentar

Jeg er veldig takknemlig for alle svarene jeg har fått, glemte og nevne det tidligere men det hadde vært fint og vite hvilken versjon dere har av 9700pro.

Noen som vet hvilken farge det er på metallplaten på crucial 9700pro?

bba kort hadde vist rød metallplate på rev.3.0

Lenke til kommentar
Jeg er veldig takknemlig for alle svarene jeg har fått, glemte og nevne det tidligere men det hadde vært fint og vite hvilken versjon dere har av 9700pro

 

Ikke sikkert at det hjelper deg så mye siden jeg har EP8RDA+,men jeg har rev 1.1 som funker 100% i Agp8x på Nforce2 men tilsynelatende ikke på Via Kt 400.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig takknemlig for alle svarene jeg har fått, glemte og nevne det tidligere men det hadde vært fint og vite hvilken versjon dere har av 9700pro

 

Ikke sikkert at det hjelper deg så mye siden jeg har EP8RDA+,men jeg har rev 1.1 som funker 100% i Agp8x på Nforce2 men tilsynelatende ikke på Via Kt 400.

 

Jeg har samme erfaring. Mitt ATI Radeon 9700 Pro v1.1 låste seg til stadighet på Asus A7V8X (VIA KT400) hovedkortet jeg hadde, men det fungerer helt fint med Asus A7N8X (nForce2)

Lenke til kommentar

jeg har problemer med a7n8x deluxe (nforce2).

Jeg kommer ikke inn i bios på hk og får fult av blåskjermer under installasjon og klarer jeg og få innstallert låser de fleste spill seg.

Det er omtrent bare 3dmark 2001 som funka.

Det var noen på rage3d som hadde lignende problem og de mente at det var et vanlig problem med de første 9700pro kortene

Kjører nå med aopen aeolus ti4200 med agp8x og alt funker som det skal, har også testa med et connect3d r9700pro og da funka alt som det skulle (lånte av en kamerat). :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...