Gå til innhold

Soulcalibur IV får europeisk dato (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne gangen får du også mulighet til å designe din egen slåsskjempe fra bunnen av, noe som er helt nytt for serien.

Um det gjorde jeg da allerede i Soulcalibur 3...

Skrevet

Taki har alltid vært hot ^^ hehe.

Dette gleder jeg meg hemningsløst til, tror det kommer til å rokke noe helt sinnsykt

Jeg ser dette komme 24.juni til PS3 og X360 i Kanada, i følge VPG that is...

PS3

X360

Skrevet
Ubisoft?

Regna med det var Namco som stod bak dette, Ubisoft har vel ikke fått en finger med på dette?

Namco lager spillet. Ubisoft er «bare» utgiver i Europa :)

Skrevet (endret)

Tror faktisk dette spillet her blir å finne på Ps3 for min del. Syns kontrollen her egner seg best for denne spilltypen. Dessuten kjenner eg at eg heller vil spille med Darth Vader fremfor Yoda :p

Endret av Mala
Skrevet

Synes egentlig det er tåpelig av dem å putte inn Starwars figurer i Soulcalibur IV.

Da synes jeg heller de kan skaffe seg rettigheter å lage et standalone spill ala Soulcalibur bare med Starwars figurer.

Skrevet

sist runde stappet dem inn spawn i xbox utgaven, link i gamecube utgaven og var det gamlekaren fra ett annet slossespill i ps2 utgaven?

og dead or alive hadde vel besøk av en kvinnelig master chief på xbox?

alt i alt så er ikke dette noe nytt.

og om en virkelig vil se en spillserie som har gjort dette til varemerke, sjekk ut super smash bros ;)

Skrevet
dette er tidenes slåssespill serie :w00t: (ved siden av Super Smash Bros')

FATALITY!

Spøk til side, dette spillet håper jeg klarer å leve opp til forventningene mine. Jeg har ingen anelse om hvor mange timer som gikk i vei med SC II til Xbox.

Nå mangler jeg kun en PS3. Det ser ut som skattepengene fikk bein å gå på i år og. ;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...