Gå til innhold

Vant 20 000 på Extra, hva skal jeg bruke de til?


Abnegation

Anbefalte innlegg

For et par dager siden vant jeg og ei venninne 40k på Extra, noe som da betyr at jeg har 20 000 til rådighet.

Har dere noen forslag på hva jeg kan bruke de til?

 

Noen kriterier:

 

* Nei, de skal ikke spares. Jeg skal snart inn i militæret, og da har jeg ikke behov for så mye penger (har allerede lagt av noe til det)

* Nei, du skal heller ikke få dem.

* Hadde tenkt på en ferie, men det kræsjer med militæret.

* Vil ikke ha bil.

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kommer garantert til å trenge de pengene mens du er i millitæret

jeg brukte 16.000 på 2-3 mnd på underholdning og mat, i tillegg til lønna jeg fikk.

 

det er veldig mye dødtid etter tjenesten er ferdig, blir derfor til at du er på kino,bowling osv. ting som koster penger.

kjøper ofte mat utenfor leira, de tingene som de serverer i messa er ikke alltid en vinner.

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis er jeg i militæret til jeg er over 30. De 20 000 jeg har vunnet nå vil da være som ingenting.

 

:!:

 

Ja for når man er 30 da svømmer man i penger, 20 000,- er bare småpenger når man er nyetablert i boligmarkedet og et par småbarn i heimen.

Lenke til kommentar
Forhåpentligvis er jeg i militæret til jeg er over 30. De 20 000 jeg har vunnet nå vil da være som ingenting.

 

:!:

 

Ja for når man er 30 da svømmer man i penger, 20 000,- er bare småpenger når man er nyetablert i boligmarkedet og et par småbarn i heimen.

 

Hvis han f. eks skal bli transportflyger i krigsrammede områder så ja.

Endret av Joney
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...