Gå til innhold

Frode's "WoodTower" - kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja, håper på det. skal foreløpig kjøre med 7600GT fram til de nye 9800 og 9900-kortene kommer i Juli, så jeg kan se hva som lønner seg og kjøpe. de aktuelle er 9800GTX (som allerede er kommet), 9800GT eller 9900GTS.. :)

 

men har ikke tro på at 9800GT blir så revolusjonerende som 8800GT var, så blir nok 9800GTX eller 9900GTS. får se pris/ytelses forholdene mellom de to..

Endret av »frodo
Lenke til kommentar

du er ikke første som legger merke til det, haha! :p er på en måte bare en forseggjort "hylle" til ovnen. litt stygg innvendig rundt der peisen står, skal prøve å gjøre noe med det. tror gamlingene hadde peis der før, med en gang huset ble bygd! :)

 

*venter på CPU* :(

Lenke til kommentar

takker! :) er veldig røff skisse da..

 

jeg snakket litt med min far om kirsebær-tre.. noe mørkt noe til topp, bunn og "stolpene" foran. og litt lysere på sidene og front, muligens furu.. blir ihvertfall EKTE tre, ikke noe sponplater eller noe slikt.. og det skal overflatebehandles så det blir en blank overflate. :)

Lenke til kommentar
Var ikke bare et rått kabinett, men også rått med hardware du skulle ha i den ; )

Denne føller jeg med videre på!

GL! = )

 

takker for det du! :) skissen er jo bare en skisse da, så blir nok faktisk bedre enn den også! hardwaren sitter jeg og bruker nå faktisk, tok den i bruk før jeg fikk ferdig pc-en! kunne ikke holde meg! :p Mangler skikkelig skjermkort da..

Lenke til kommentar

Hei

 

Det er fint med kirsebær.

Har blandet kirsebær og bjørk på svenneprøven min, et vitrineskap.

Du får kjøpt matrialer på Norsk Treimport.

 

Furu syntest jeg har for mye mønster og myk,så hvorfor ikke vurdere bjørk som er mer rolig i strukturen og tåler mye mer både når det gjelder krymping og stabilitet.

 

Du kan bare sortere slik at du får vekk kvister og lignende.

 

Overflatebehandling som kan anbefales er Liberon Olje og stålull korning 0000

Husk god lufting, jeg ble helt svimmel med hodeverk etter en hel dag med gnikking og sniffing :cry:

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar
Hei

 

Det er fint med kirsebær.

Har blandet kirsebær og bjørk på svenneprøven min, et vitrineskap.

Du får kjøpt matrialer på Norsk Treimport.

 

Furu syntest jeg har for mye mønster og myk,så hvorfor ikke vurdere bjørk som er mer rolig i strukturen og tåler mye mer både når det gjelder krymping og stabilitet.

 

Du kan bare sortere slik at du får vekk kvister og lignende.

 

Overflatebehandling som kan anbefales er Liberon Olje og stålull korning 0000

Husk god lufting, jeg ble helt svimmel med hodeverk etter en hel dag med gnikking og sniffing :cry:

 

Hei, har du noen bilder av det skapet ditt? Var kanskje finere det ja.. Får skaffet billige materialer gjennom jobben til min far, der kabinettet skal freses ut! :)

 

Takker for tips angående behandlingen av treet! De skal taes med!

 

 

Hallo.. Flått prosjekt du har her.. ;)

Noen ny uppdate snart.. ??

 

MVH HansiFansi

 

:thumbup:

 

Tja, venter bare på at pappa skal få kjørt ut front og sider, så jeg kan få sett om målene på topp/bunn må gjøres noe med! :) Kommer nok noe i løpet av uken! ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Går det ann å montere på en vifte til på CPU-kjøleren din? Og har du tenkt til dette vist deg går ann?

 

Jepp, det går! :) Men man fester vifta til cpu-kjøleren i noen spesielle fester, så da må man jo ha disse da.. mulig de følger med noen løse vifter til Scythe. Har egentlig ikke bruk for det enda, før jeg får på dørsider og slikt tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...