Gå til innhold

Paladin Holy Specc, Build, noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvE = Denne. Jeg har egentlig ikke tenkt på det med improved BoM før, men det er i alle fall mer nyttig enn resten jeg ikke har tatt poeng på. Denne speccen egner seg spesielt i raids. (I mine øyne)

 

PvP = Denne er finfin i PvP.

 

Edit: No fence akema, men speccen din er bare helt feil. Den har noe som bare trengs i PvP, og noe som bare trengs i PvE. Til og med noe som er ubruklig for begge deler.

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar

Må bare legge til en ting på PvE speccen til Skumtroll. Toughness kan like gjerne være Precision, det er en smaks sak.

Derimot fra et support perspektiv er det bedre med tre poeng i Improved Seal of Crusader istedenfor Pure of Heart og Purifying Power. Så langt å lenge du ikke spiller ofte med en retri paladin da ;)

Lenke til kommentar

Til levling som paladin har du 2 alternativ (AOE-grinding med prot er også mulig, men ikke effektivt etter at blizzard fikset levling fra 1-60):

 

Ret-spec, stort og treigt tohåndsvåpen. Skaff masse strength, crit etc.

http://www.wowhead.com/?talent=sZZVbhtocuiuot

 

Shockadin-spec. Baserer seg på holy shock og seal/judgement of righteousness, er avhengig av spelldamage og fint lite annet (int hjelper). Greit for questing etc, siden du har masse mana, healer bra og tåler mye. Mindre damage enn retlol riktignok, men mer avslappende, du slipper å bandasjere for annenhver mob.

http://www.wowhead.com/?talent=sVE0bxzheoxZM

Lenke til kommentar
PvE = Denne. Jeg har egentlig ikke tenkt på det med improved BoM før, men det er i alle fall mer nyttig enn resten jeg ikke har tatt poeng på. Denne speccen egner seg spesielt i raids. (I mine øyne)

 

PvP = Denne er finfin i PvP.

 

Edit: No fence akema, men speccen din er bare helt feil. Den har noe som bare trengs i PvP, og noe som bare trengs i PvE. Til og med noe som er ubruklig for begge deler.

 

Ja, du har rett :p. Så nå at jeg hadde noen ting jeg ikke trenger osv for pvp. Tror jeg bruker speccen din :D

Lenke til kommentar
Må bare legge til en ting på PvE speccen til Skumtroll. Toughness kan like gjerne være Precision, det er en smaks sak.

Derimot fra et support perspektiv er det bedre med tre poeng i Improved Seal of Crusader istedenfor Pure of Heart og Purifying Power. Så langt å lenge du ikke spiller ofte med en retri paladin da ;)

Njaa. Er ikke helt enig der. Om du ikke har en retribution-paladin er det bare slit å måtte judge bossen/moben hele tiden. Og om du først har en retri-paladin bruker gjerne han crusader og du f.eks light/wisdom :)

Lenke til kommentar
Må bare legge til en ting på PvE speccen til Skumtroll. Toughness kan like gjerne være Precision, det er en smaks sak.

Derimot fra et support perspektiv er det bedre med tre poeng i Improved Seal of Crusader istedenfor Pure of Heart og Purifying Power. Så langt å lenge du ikke spiller ofte med en retri paladin da ;)

Njaa. Er ikke helt enig der. Om du ikke har en retribution-paladin er det bare slit å måtte judge bossen/moben hele tiden. Og om du først har en retri-paladin bruker gjerne han crusader og du f.eks light/wisdom :)

 

Jeg skal bare gå ut i fra at du ikke har vært i Sunwell enda der man veldig ofte går opp mot enrage eller faktisk treffer enrage selv med meget god dps. +3% crit gjør faktisk veldig mye forskjell sammen med JoW som er ~100 mp5s gjennomsnitt for mana dps. Da er det veldig greit å så/gå til en boss å judge hele tiden så sant at den du healer overlever at du gjør det.

 

Og noen velger Imp RF pga 6% mindre skade, ikke for mer agro. En holy paladin har så lav tps uansett at hvis en mob er løs så går den for shamans eller dps først uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...